Ετικέτα: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΛΟΙΜΩΞΕΙΣ
Με τη συμμετοχή Διευθυντών και Προϊσταμένων των σχολικών μονάδων της Αιγιάλειας, πραγματοποιήθηκε συνάντηση για ενημέρωση αναφορικά με την αντιμετώπιση πολλαπλών λοιμώξεων στα σχολεία, με πρωτοβουλία του Αντιδημάρχου Παιδείας κ. Δημήτρη Ελευθεριώτη και σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Αιγιαλείας.
