Ενημέρωση των Διευθυντών σχολείων για την αντιμετώπιση πολλαπλών λοιμώξεων στη μαθητική κοινότητα του Δήμου Αιγιαλείας
Με τη συμμετοχή Διευθυντών και Προϊσταμένων των σχολικών μονάδων της Αιγιάλειας, πραγματοποιήθηκε συνάντηση για ενημέρωση αναφορικά με την αντιμετώπιση πολλαπλών λοιμώξεων στα σχολεία, με πρωτοβουλία του Αντιδημάρχου Παιδείας κ. Δημήτρη Ελευθεριώτη και σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Αιγιαλείας.
Στον χαιρετισμό του, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, κ. Δημήτρης Ελευθεριώτης, τόνισε μεταξύ άλλων τον ισχυρότατο ρόλο των εμπλεκομένων στην εκπαίδευση, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η μεταδοτικότητα των λοιμώξεων και έτσι να αντιμετωπιστεί με τον καλύτερο τρόπο η έξαρση των διαφόρων ιώσεων, ενώ ιδιαίτερη μνεία έγινε και στην αγαστή συνεργασία των εκπαιδευτικών με τους γονείς, αλλά και με τις σχολικές καθαρίστριες, με στόχο την πιο σωστή διαχείριση του όλου ζητήματος και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων.
Την ενημέρωση πραγματοποίησαν ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αιγίου και Αντιδήμαρχος Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας κ. Γιώργος Αγγελόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. κ.κ. Δημήτρης Κουσουρής (Παθολόγος) και Κωνσταντίνος Μώρος (Παιδίατρος).

Στις εισηγήσεις τους, οι γιατροί τόνισαν μεταξύ άλλων πως «το κυριότερο όπλο κατά των ασθενειών της εποχής, όπως η γρίπη, ο covid, οι αναπνευστικές λοιμώξεις κ.ά., είναι οι βασικοί κανόνες υγιεινής και καθαριότητας, η χρήση μάσκας σε κλειστούς χώρους, τα «self tests» όταν υπάρχουν συμπτώματα, οι ιατρικές εξετάσεις για σωστή διάγνωση, όχι αλόγιστη χρήση αντιβιοτικών, επίδειξη κοινωνικής ευθύνης με απομόνωση των ασθενών έως ότου περάσουν τα όποια συμπτώματα, χρήση αντισηπτικού και συχνός αερισμός των αιθουσών στα σχολεία.».
Επίσης, μετά από τις ομιλίες ακολούθησε διαλογική συζήτηση.
