Ετικέτα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΟ Κ.Δ.Α.Υ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ
Με μία εκπαιδευτική εκδρομή ολοκληρώθηκαν οι δράσεις εκπαίδευσης, εξοικείωσης και εξάσκησης των μαθητών του 1ου Γυμνασίου Γαλατσίου σε θέματα ανακύκλωσης, κομποστοποίησης και κυκλικής οικονομίας, στο πλαίσιο του έργου: «Πράσινοι Πρεσβευτές: Εθελοντές στο Γαλάτσι για την Πράσινη διαχείριση απορριμμάτων και την κομποστοποίηση».
