Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΜΑΖΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΓΙΕΙΝΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Η Αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας του Δήμου Πατρέων, κ. Βίβιαν Σαμούρη, παραβρέθηκε εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής στην εκδήλωση με θέμα: «Μαζί επιλέγουμε τον υγιεινό τρόπο ζωής μας», που πραγματοποιήθηκε στο Νότιο Πάρκο, από το Εργαστήριο Υγιεινής, του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος OACCUs και της Παγκόσμιας Ημέρας Επιβίωσης από τον Καρκίνο (1η Κυριακή Ιουνίου), με τη στήριξη και του Δήμου Πατρέων.
