Σε εκδήλωση με θέμα: «Μαζί επιλέγουμε τον υγιεινό τρόπο ζωής μας», η Αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας της Πάτρας
Η Αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας του Δήμου Πατρέων, κ. Βίβιαν Σαμούρη, παραβρέθηκε εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής στην εκδήλωση με θέμα: «Μαζί επιλέγουμε τον υγιεινό τρόπο ζωής μας», που πραγματοποιήθηκε στο Νότιο Πάρκο, από το Εργαστήριο Υγιεινής, του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος OACCUs και της Παγκόσμιας Ημέρας Επιβίωσης από τον Καρκίνο (1η Κυριακή Ιουνίου), με τη στήριξη και του Δήμου Πατρέων.
Η Αντιδήμαρχος Υγείας και Πρόνοιας, κ. Βίβιαν Σαμούρη, σε σύντομη τοποθέτησή της, μετέφερε τους χαιρετισμούς του Δημάρχου Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη και στη συνέχεια ανέφερε πως: «Η σημερινή ανοικτή εκδήλωση, που διοργανώθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα «Επιβίωσης από τον καρκίνο», από τον καθηγητή Υγιεινής κ. Απόστολο Βανταράκη, και στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος OACCUS, έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς μας δείχνει επί του πρακτέου τον υγιεινό τρόπο ζωής, που θα πρέπει να είναι εφεξής ο τρόπος ζωής των επιβιωσάντων από τον καρκίνο, συνανθρώπων μας και όχι μόνο. Ωστόσο, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ο υγιεινός τρόπος ζωής και διατροφής είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τον οικογενειακό προϋπολογισμό του κάθε νοικοκυριού και η εμπειρία που έχουμε μέχρι τώρα μας δείχνει ότι το πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού αντιμετωπίζει μια σειρά προβλημάτων κακής διατροφής και υπερκατανάλωσης πρόχειρων και βιομηχανοποιημένων τροφίμων. Στην πόλη μας, επί παραδείγματι, πάνω από 18.000 συμπολίτες μας, που ζουν με μοναδικό εισόδημα το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα (Κ.Ε.Α.), υποσιτίζονται και δεν έχουν δυνατότητα πρόσβασης σε υγιεινή διατροφή, ενώ αν σ’ αυτό συμπεριλάβουμε και το ποσοστό της ανεργίας στη Πάτρα, που ξεπερνά το 30%, αντιλαμβανόμαστε το αποτέλεσμα της ένδειας. Γεγονότα, που δείχνουν ότι οι πολιτικές στον τομέα της κοινωνικής πρόνοιας και υγείας ήταν και παραμένουν ελλειμματικές. Ένας υγιεινός τρόπος ζωής, ωστόσο, όπως και εδώ μας λέτε, προσανατολίζεται και σε άλλους τομείς, όπως υπαίθρια σπορ και άσκηση, ψυχολογική υποστήριξη, υγιεινό περιβάλλον. Η Δημοτική Αρχή της Πάτρας, που η πολιτική της είναι ανθρωποκεντρική, δημιουργεί συνεχώς και αδιαλείπτως χώρους πρασίνου, πλατείες, πάρκα. Σήμερα, η εκδήλωσή μας γίνεται στο Νότιο Πάρκο, που είναι δημιούργημα της Δημοτικής Αρχής και του Δήμαρχου της Κώστα Πελετίδη, και εκτός από τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων δίνει στους συμπολίτες μας τη δυνατότητα να σμίξουν με κόσμο, να αποσυμπιεστούν, να χαλαρώσουν πλάι στη θάλασσα, να αθληθούν και να απολαύσουν μια πολιτιστική δράση δωρεάν. Δράσεις καθοριστικής σημασίας για όλα αυτά για τα οποία μιλάμε σήμερα. Καλή επιτυχία στην εκδήλωση.».

Επίσης, παρούσα στην εκδήλωση ήταν και η υπεύθυνη του γραφείου ΑμεΑ του Κ.Ο.ΔΗ.Π. κ.. Ιουλία Συροκώστα, ενώ συμμετείχαν ο Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Καρκίνο «ΦΛΟΓΑ»-Τμήμα Πάτρας, ο Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» Αχαΐας, ο Όμιλος Εθελοντών κατά του Καρκίνου «ΑγκαλιάΖΩ», η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία-Παράρτημα Πάτρας και ο Ογκολογικός Ξενώνας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος «Η ΕΛΠΙΔΑ».

