Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΣΤΟΝ ΦΑΛΗΡΙΚΟ ΟΡΜΟ
Σε ειδική εκδήλωση, παρουσία του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 28 Νοεμβρίου 2024, στην Πλατεία Νερού, η επίσημη παρουσίαση του νέου Μητροπολιτικού Πάρκου στον Φαληρικό Όρμο, η μεγαλύτερη αστική ανάπλαση στη χώρα, που υλοποιείται από την Περιφέρεια Αττικής.
