ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Saturday | 27 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Αττική Κοινωνία Περιβάλλον Τοπική Αυτοδιοίκηση

Παρουσία του πρωθυπουργού η εκδήλωση για το «Αέναον», το Νέο Μητροπολιτικό Πάρκο στον Φαληρικό Όρμο

Σε ειδική εκδήλωση, παρουσία του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 28 Νοεμβρίου 2024, στην Πλατεία Νερού, η επίσημη παρουσίαση του νέου Μητροπολιτικού Πάρκου στον Φαληρικό Όρμο, η μεγαλύτερη αστική ανάπλαση στη χώρα, που υλοποιείται από την Περιφέρεια Αττικής.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης έγινε και η ονοματοδοσία του έργου σε «ΑΕΝΑΟΝ, το Ανοιχτό Πάρκο της Μεσογείου», ενώ οι παριστάμενοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν βίντεο με την εικαστική αποτύπωση του λογοτύπου του πάρκου, καθώς και την τρισδιάστατη απεικόνιση της τελικής μορφής του.
Όπως τόνισε, μεταξύ άλλων, ο πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης: «Θα πρόκειται για ένα πραγματικά μοναδικό πάρκο, όχι μόνο για την Αττική, αλλά τολμώ να πω για ολόκληρη τη Μεσόγειο, προσφέροντας στους πολίτες της Αττικής, αλλά και στα εκατομμύρια των επισκεπτών της, μια διέξοδο ψυχαγωγίας και άθλησης, πρωτίστως στους δημότες της Καλλιθέας, του Μοσχάτου, του Παλαιού Φαλήρου.» και ακόμη επισήμανε πως: «Είμαστε μία κυβέρνηση, η οποία συνεργάζεται αρμονικά με την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Με τον Νίκο Χαρδαλιά και με τους Δημάρχους ξέρετε ότι έχουμε έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας, εργαζόμαστε όλοι για τον ίδιο σκοπό: για να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής των κατοίκων της Αττικής, με έργα μικρά, μεσαία, μεγάλα, αφήνοντας στην άκρη τις όποιες τοπικές αντιπαραθέσεις, σκεπτόμενοι πάντα έξω από το πλαίσιο.».

Επίσης, ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε τον υπό διαμόρφωση Φαληρικό Όρμο ως «ένα μεγάλο «παράθυρο» της πρωτεύουσας και της Αττικής στη θάλασσα», όπου θα δημιουργηθεί «ένα καταπράσινο μητροπολιτικό πάρκο, με χώρους αναψυχής, με χώρους πολιτισμού, με πισίνες, με γήπεδα για πολλά αθλήματα, αλλά και με σύγχρονες υποδομές, που θα μπορούν να φιλοξενούν πολλές διαφορετικές δράσεις: συναυλίες, εκθέσεις, δράσεις πολιτισμού και αθλητισμού. Και, σταδιακά, θα διαμορφώνεται έτσι ένας μοναδικός προορισμός, ο οποίος θα λειτουργεί σε συνδυασμό με το Κέντρο Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος» και με τον παράκτιο περίπατο, με αυτό το όραμα, το οποίο έχουμε να συνδέσουμε τον Πειραιά καθ’ όλο το μήκος του παράκτιου μετώπου, μέχρι τη Βούλα, μέχρι, τελικά, και το Σούνιο, ανοιχτός, προσιτός, προσβάσιμος σε όλους, κάθε ώρα της ημέρας. Ενώ κι εδώ, οι γειτονικές αθλητικές Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, όπως το κλειστό του Tae Kwon Do, θα αναγεννηθούν μέσα από καινούργιους ρόλους, υπηρετώντας αυτή τη φορά άλλες δραστηριότητες.» και ολοκλήρωσε λέγοντας πως: «Σκεφτείτε λίγο το παράδοξο μιας πόλης παράκτιας, η οποία ουσιαστικά για πολλές δεκαετίες δεν κοίταζε προς τη θάλασσα, το φυσικό συγκριτικό της πλεονέκτημα. Αυτό ερχόμαστε τώρα να αλλάξουμε μέσα από μια σειρά από σημαντικές δράσεις, αλλά, ίσως, η πιο εμβληματική, αγαπητέ μου Νίκο είναι αυτή την οποία παρουσιάζουμε σήμερα: το «Aenaon» πάρκο, που σε τέσσερα χρόνια από τώρα, το 2028, και να είσαι σίγουρος ότι θα δουλέψουμε μαζί για να τηρήσουμε αυτά τα χρονοδιαγράμματα, θα φιλοδοξούμε εδώ να υπάρχει ένα πάρκο πραγματικά μοναδικό.».

Από την πλευρά του, ο Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Νίκος Χαρδαλιάς, ανάφερε στον χαιρετισμό του πως: «Με την περαίωση του έργου θα δημιουργηθεί ένα νέο τοπόσημο για το Λεκανοπέδιο, που θα αποτελέσει πόλο έλξης για κατοίκους και επισκέπτες, και, παράλληλα, ένα ιδανικό παράδειγμα για το πώς οι αστικές αναπλάσεις μπορούν να σχεδιάζονται με όρους βιωσιμότητας, υψηλής αισθητικής και συμπερίληψης.».

Επίσης, σχετικά με την ονομασία του Πάρκου, ο κ. Χαρδαλιάς επισήμανε πως: «Το «ΑΕΝΑΟΝ» εκφράζει τη φιλοσοφία Διοίκησης της Περιφερειακής Αρχής για μια συνεχή προσπάθεια, ώστε να κάνουμε τη διαφορά, με τελικό στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη.» και ακόμη ιδιαίτερη ήταν η έμφαση που έδωσε στον χαρακτηρισμό του έργου ως «Ανοιχτό Πάρκο της Μεσογείου», της θάλασσας που αποτελεί για την Αττική «κρίσιμο ζωτικό χώρο από κάθε άποψη, οικονομική, γεωπολιτική, πολιτισμική», αποτυπώνοντας συμβολικά το μέγεθος της παρέμβασης, που «ξεπερνά τα όρια της Περιφέρειας, ακόμη και της χώρας.».

Επιπλέον, προσωπικές ευχαριστίες απηύθυνε ο κ. Χαρδαλιάς προς τον πρωθυπουργό, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως: «Για άλλη μια φορά μας εμπιστευτήκατε στα δύσκολα και ήσασταν δίπλα μας σε αυτή την ιδιαίτερη προσπάθεια αναβίωσης του έργου. Πλέον, ξέρουμε ότι ο πήχης είναι ψηλά, και για μας το νέο στοίχημα είναι να φανούμε απολύτως συνεπείς στο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.» και επανέλαβε την προσωπική του δέσμευση για παράδοση του πάρκου στους πολίτες εντός του 2028.

Μάλιστα, ο κ. Χαρδαλιάς αποκάλυψε πως η εκτελούμενη αστική ανάπλαση θα επεκταθεί, καθώς με τη σύμφωνη γνώμη της κεντρικής κυβέρνησης αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός των προσεχών μηνών η παραχώρηση από την ΕΤ.Α.Δ. στην Περιφέρεια του Tae Kwon Do και της Πλατείας Νερού για τα επόμενα 40 χρόνια. Υπογράμμισε, επίσης, πως θα δημιουργηθεί ενιαίος φορέας διαχείρισης από την Περιφέρεια Αττικής, με τη συμμετοχή όλων των Δήμων και φορέων της περιοχής, έτσι ώστε να διαμορφωθεί «ένα ενιαίο τόξο, μία ενιαία νησίδα πρασίνου, μία μοναδική ολιστική προσέγγιση αστικής ανάπλασης», όπως σημείωσε.
Ακόμη, ο κ. Χαρδαλιάς αναφέρθηκε εκτενώς στις εργώδεις προσπάθειες, που έγιναν από την παρούσα Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής για ξαναρχίσει ο διάλογος με τους ευρωπαίους εταίρους και να ενσωματωθούν όλες οι παρατηρήσεις τους στον σχεδιασμό του έργου, προκειμένου να εγκριθεί η χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τόνισε, μεταξύ άλλων, πως: «Πετύχαμε, τελικά, αυτό που φαινόταν ακατόρθωτο. Τα καταφέραμε, όπως ακριβώς αρμόζει στη μεγαλύτερη Περιφέρεια της χώρας, αλλά και στην αναπτυξιακή προσπάθεια, που συντελείται στην Πατρίδα μας τα τελευταία πέντε χρόνια.», ενώ ολοκληρώνοντας την ομιλία του χαρακτήρισε το Πάρκο ως πρότυπο για τον «Μητροπολιτικό Σχεδιασμό» όλων των έργων μείζονος σημασίας, με την Περιφέρεια να έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη για την υλοποίησή τους, και τόνισε πως: «Μεγάλα έργα θα πραγματοποιηθούν και στους 66 Δήμους της Αττικής, σε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και με εξασφαλισμένους πόρους. Αναλαμβάνουμε την ευθύνη και συνεχίζουμε, για να πάμε την Αττική, τις πόλεις μας, τις γειτονιές μας, ακόμη πιο ψηλά.».

Στη συνέχεια, ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Νίκος Παπαθανάσης, τόνισε πως: «Στόχος μας είναι η σημαντική αναβάθμιση της περιοχής, συνδυάζοντας τη βιωσιμότητα με την αισθητική, ώστε να απολαμβάνουν την εμπειρία τόσο οι κάτοικοι όσο και οι επισκέπτες. Θα ήθελα να συγχαρώ τον Περιφερειάρχη Αττικής και φίλο Νίκο Χαρδαλιά για την καθοριστική συμβολή του στο σημερινό αποτέλεσμα, την έναρξη υλοποίησης του μεγαλύτερου έργου αστικής ανάπλασης στην Ελλάδα.» και πρόσθεσε πως: «Στρατηγικός μας στόχος είναι όλα τα διαθέσιμα ενωσιακά χρηματοδοτικά μέσα να αξιοποιηθούν και να απορροφηθούν, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και την κοινωνική συνοχή. Με τους ίδιους εντατικούς ρυθμούς συνεχίζουμε να εργαζόμαστε, αξιοποιώντας κάθε ευρώ προς όφελος όλων.».

Κατόπιν, για ένα εμβληματικό έργο, που στηρίζεται στις αρχές του ευρωπαϊκού Bauhaus, έκανε λόγο στον χαιρετισμό, που απέστειλε μέσω video, η Ευρωπαία Επίτροπος Συνοχής και Μεταρρυθμίσεων κ. Ελίζα Φερέιρα, σημειώνοντας πως: «Το νέο Μητροπολιτικό Πάρκο στον Φαληρικό όρμο αποτελεί ένα παράδειγμα αριστείας δημόσιων επενδύσεων όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά για ολόκληρη την Ευρώπη, που ενώνει αρμονικά τον άνθρωπο και τη φύση, τους πολίτες και το περιβάλλον τους» και συμπλήρωσε, μεταξύ άλλων, πως: «Όπως συμβαίνει με κάθε φιλόδοξο έργο, υπήρξαν τεχνικά εμπόδια, που έπρεπε να ξεπεραστούν και τα καταφέρατε. Το έργο αυτό δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τη δημιουργική εργασία, υπό την κοινή ηγεσία αυτού του συνδυασμού της κεντρικής Κυβέρνησης και των τοπικών αρμόδιων φορέων, ιδίως του Περιφερειάρχη κ. Χαρδαλιά, με τη στήριξη της δημιουργικής κοινότητας του νέου ευρωπαϊκού Bauhaus, καθώς και χωρίς την τεχνογνωσία και την αρχική οικονομική στήριξη ύψους άνω των 90 εκατομμυρίων ευρώ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Είμαστε λοιπόν πολύ περήφανοι, που μπορέσαμε να υποστηρίξουμε τις καινοτόμες ιδέες σας και το καινοτόμο έργο σας.».

Το νέο πρότυπο Μητροπολιτικό Πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, συνολικής έκτασης 541 στρεμμάτων, υιοθετεί τις αρχές του νέου Ευρωπαϊκού Bauhaus, ενσωματώνοντας τις πιο σύγχρονες καλές πρακτικές, που εφαρμόζονται στην Ευρώπη και τον κόσμο, όσον αφορά στην καινοτομία, στην εξοικονόμηση ενέργειας κ.λπ., εναρμονιζόμενο, παράλληλα, με τις σύγχρονες περιβαλλοντικές απαιτήσεις. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης, που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ στην Αττική, το οποίο θα αποτελέσει ένα εμβληματικό έργο όχι μόνο σε ελληνικό, αλλά και ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.

Ο συνολικός προϋπολογισμός για την κατασκευή του πάρκου ανέρχεται σε 370 εκατ. ευρώ, μετά την έγκριση της σχετικής χρηματοδότησης από την Κομισιόν, και αναμένεται να δημοπρατηθεί έως το τέλος Ιανουαρίου του 2025, με την ολοκλήρωσή του να ορίζεται στο τέλος του 2028.
Θα είναι ανοικτό στους επισκέπτες, με δωρεάν είσοδο σε όλους τους χώρους του, ενώ έχουν τηρηθεί όλες οι προδιαγραφές για την πλήρη προσβασιμότητα ανθρώπων με κινητικά προβλήματα και αναπηρία.
Θα είναι «πράσινο» στο 75% της συνολικής του έκτασης, καθώς θα φυτευτούν σε 343 στρέμματα περισσότερα από 4.000 δέντρα και πάνω από 185.000 θάμνοι.
Παράλληλα με τον φυσικό του πλούτο, το υπόλοιπο 25% του Πάρκου θα προσφέρεται για ήπιες πολιτιστικές δράσεις, αθλητικές δραστηριότητες με γήπεδα, ποδηλατόδρομους και πολυχώρους άσκησης, κοινωνικές εκδηλώσεις, ποικίλες δραστηριότητες για παιδιά εκπαιδευτικού και θεματικού χαρακτήρα, ενώ υπάρχει πρόβλεψη για επιμέρους ήπιες εμπορικές χρήσεις.
Η σύνδεσή του με τις γειτονικές συνοικίες είναι αυτονόητο ότι θα επιφέρει σημαντικά οφέλη στην τοπική οικονομία και τον τουρισμό, ενώ θα συμβάλλει στην τόνωση των εσόδων και στην ενίσχυση των εισοδημάτων, τόσο για τις τοπικές επιχειρήσεις, όσο και για την περιφερειακή οικονομική ανάπτυξη.

Την εκδήλωση συντόνισε η Δημοσιογράφος κ. Δώρα Αναγνωστοπούλου, ενώ η εκπρόσωπος των μελετητών κ. Ήβη Νανοπούλου παρουσίασε τα τεχνικά στοιχεία του έργου.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νίκος Δένδιας, ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος, ο υφυπουργός Εσωτερικών κ. Βασίλης Σπανάκης, ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Γιώργος Μυλωνάκης, ο Γ΄ Αντιπρόεδρος της Βουλής κ. Αθανάσιος Μπούρας, οι βουλευτές κ.κ. Διονύσης Χατζηδάκης, Δόμνα Μιχαηλίδου και Άννα Καραμανλή, οι Δήμαρχοι: Καλλιθέας κ. Κώστας Ασκούνης, Παλαιού Φαλήρου κ. Ιωάννης Φωστηρόπουλος, Γλυφάδας κ. Γιώργος Παπανικολάου, Αλίμου κ. Ανδρέας Κονδύλης, Μοσχάτου-Ταύρου κ. Ανδρέας Ευθυμίου, Νέας Σμύρνης κ. Γιώργος Κουτελάκης, Αγίου Δημητρίου κ. Στέλιος Μαμαλάκης, Αγίας Παρασκευής κ. Γιάννης Μυλωνάκης, Ραφήνας κ. Δήμητρα Τσεβά-Μήλα και Παλλήνης κ. Χρήστος Αηδόνης, ο Γενικός Διευθυντής της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Σμυρλής, ο Γ.Γ. Ιθαγένειας του Υπουργείου Εσωτερικών κ. Δημήτρης Κάρναβος και η Γ.Γ. Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας κ. Φωφώ Καλύβα.
Αεκόμη, παραβρέθηκαν η αναπληρώτρια Περιφερειάρχης Αττικής κ. Χριστίνα Κεφαλογιάννη, οι Αντιπεριφερειάρχες: Κεντρικού Τομέα κ. Κωνσταντίνος Ζώμπος, Πειραιά κ. Σταυρούλα Αντωνάκου, Δυτικού Τομέα κ. Βασίλης Λώλος, Νοτίου Τομέα κ. Χρήστος Θεοδωρόπουλος, Βορείου Τομέα κ. Λουκία Κεφαλογιάννη, Δυτικής Αττικής κ. Κλεάνθης Βαρελάς, Ανατολικής Αττικής κ. Βίκυ Καβαλλάρη, Αθλητισμού και Ολυμπιακού Ιδεώδους κ. Βασιλική Μιλλούση, Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής κ. Δήμητρα Αγγελάκη, Χωρικού Σχεδιασμού και Πολεοδομικών Θεμάτων κ. Ελευθέριος Κοσμόπουλος, Πολιτικής Προστασίας κ. Λεωνίδας Μανωλάκος και Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής κ. Χαράλαμπος Σιάτρας, οι Εντεταλμένοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι κ.κ. Κωνσταντίνος Μαρκουίζος και Ρίτα Μωραϊτάκη-Πικρού, ο επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης «Αττικός Κύκλος Συνεργασίας και Εμπιστοσύνης» κ. Γιώργος Ιωακειμίδης, ο Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας Αττικής κ. Γιάννης Σελίμης, η Ειδική Γραμματέας κ. Έλενα Ράπτη, ο Διευθυντής Γραφείου Περιφερειάρχη κ. Γιώργος Χαλκιάς, ο Αναπληρωτής Διευθυντής κ. Δημήτρης Ταραζώνας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Νέας Μητροπολιτικής Αττικής κ. Γιώργος Κορμάς, ο Πρόεδρος κ. Δημήτρης Φραγκάκης και η Γενική Διευθύντρια του οργανισμού κ. Έφη Φιλιοπούλου, ο προϊστάμενος Ε.Υ.Δ.Π. Αττικής κ. Δημήτρης Δρόσης, η Διευθύντρια Αναπτυξιακού Προγραμματισμού κ. Μαίρη Μίσκα, ο Διευθυντής του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Αττικής κ. Σωτήρης Νικολαρόπουλος, ο Διευθυντής Τεχνικών Έργων κ. Μίλτος Κύρκος κ.ά..