Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ
Η Δημοτική Αρχή της Πάτρας, με επικεφαλής τον Δήμαρχο κ. Κώστα Πελετίδη, συμμετείχε στις εκδηλώσεις, για τον εορτασμό των Αγίων Θεοφανείων. Ο Δήμαρχος, με τον Αντιδήμαρχο Διοίκησης και Οικονομικών, κ. Διονύση Πλέσσα, παραβρέθηκαν στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Ευαγγελίστριας και στη συνέχεια στον Αγιασμό των Υδάτων, από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Πατρών κ.κ. Χρυσόστομο, στον μόλο της Αγίου Νικολάου.
