Στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό τον Αγίων Θεοφανείων η Δημοτική Αρχή της Πάτρας
Η Δημοτική Αρχή της Πάτρας, με επικεφαλής τον Δήμαρχο κ. Κώστα Πελετίδη, συμμετείχε στις εκδηλώσεις, για τον εορτασμό των Αγίων Θεοφανείων. Ο Δήμαρχος, με τον Αντιδήμαρχο Διοίκησης και Οικονομικών, κ. Διονύση Πλέσσα, παραβρέθηκαν στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Ευαγγελίστριας και στη συνέχεια στον Αγιασμό των Υδάτων, από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Πατρών κ.κ. Χρυσόστομο, στον μόλο της Αγίου Νικολάου.
Επίσης, στη Θεία Λειτουργία, που τελέστηκε στον Ιερό Ναό Παντοκράτορος, στην Άνω Πόλη της Πάτρας, και ακολούθως στον Αγιασμό των Υδάτων στη Δεξαμενή της Δ.Ε.Υ.Α.Π., στο Κάστρο, παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.Π. κ. Διονύσης Κλάδης και η Αντιδήμαρχος Δημοτικής Περιουσίας κ. Ειρήνη Γκέστα.
Ακόμη, η Αντιδήμαρχος Πολεοδομικού-Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης και Δημοτικών Ενοτήτων Μεσσάτιδας, Παραλίας και Βραχνεΐκων, κ. Αναστασία Τογιοπούλου, παραβρέθηκε στον Αγιασμό των Υδάτων, στην παραλία των Βραχνεΐκων.
Επιπλέον, ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Πρασίνου, κ. Τάκης Πετρόπουλος, παραβρέθηκε στον Αγιασμό των Υδάτων στο Κολυμβητήριο του Ν.Ο.Π. «Επ. Πετραλιάς», όπου αμέσως μετά ακολούθησαν βραβεύσεις αθλητών.










