Ετικέτα: ΕΙΔΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Στην ειδική Ημερίδα με θέμα: «Τουρισμός και Ανάπτυξη», που διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, στον Βόλο, συμμετείχε η υφυπουργός Τουρισμού, κ. Άννα Καραμανλή, παρουσιάζοντας τη στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού για την ανάπτυξη του ορεινού τουρισμού και τις σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές, που δημιουργούνται για τη Θεσσαλία και ιδιαίτερα για τη Μαγνησία.
