ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Friday | 12 Ιουνίου 2026
Κοινωνία Νότιος Τομέας Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε πλήρη λειτουργία, επιτέλους, οι ανελκυστήρες της Πεζογέφυρας Αλίμου στη Λεωφόρο Ποσειδώνος

Μετά από την ολοκλήρωση των εργασιών αντικατάστασης και αποκατάστασης των σοβαρών προβλημάτων, που παρουσίαζαν επί σειρά ετών οι ανελκυστήρες της πεζογέφυρας Αλίμου, στη Λεωφόρο Ποσειδώνος, πλέον τέθηκαν σε πλήρη λειτουργία.
Βιβλίο Κεντρική Μακεδονία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Βιβλιοπαρουσίαση «Καθαρμού» στο Συνεδριακό Κέντρο Κιλκίς

Σε μια ανατροφοδοτική εμπειρία σκέψης, με παρακολούθημα τη μεταμόρφωση απλών ανθρώπινων ιστοριών σε άρτια λογοτεχνικά έργα, εξελίχθηκε η βιβλιοπαρουσίαση του νέου μυθιστορήματος του κ. Σπύρου Πετρουλάκη, με τίτλο: «Καθαρμός».
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κεντρικός Τομέας Κοινωνία Παιδεία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης με την υπουργό Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη για τις σχολικές υποδομές και την προσβασιμότητα

Σε εξαιρετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε στο γραφείο Δημάρχου η νέα συνάντηση εργασίας μεταξύ του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης κ. Γιάννη Ζαμπούκη και της υπουργού Παιδείας κ. Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία επιβεβαίωσε την πολυετή και στενή συνεργασία των δύο πλευρών, αποτελώντας εγγύηση για την επίτευξη σημαντικών στόχων προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

Άγνωστοι διέρρηξαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δύμου Σερρών και προκάλεσαν φθορές

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δήμου Σερρών διέρρηξαν άγνωστοι και, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, οι δράστες έσπασαν το παράθυρο στο πίσω μέρος του κτηρίου και επιχείρησαν να εισέλθουν στον χώρο του Μουσείου, χωρίς, ωστόσο, να τα καταφέρουν. Στη συνέχεια, προχώρησαν στην παραβίαση της κεντρικής εισόδου, σπάζοντας την κλειδαριά και με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν και μπήκαν.

Εγκαινιάστηκε η εικαστική έκθεση: «Αποχρώσεις Δημιουργίας», του Εικαστικού Εργαστηρίου «ΑΡΤΙΟ», του Δήμου Σερρών

Μέσα σε μία δημιουργική ατμόσφαιρα και με την παρουσία Σερραίων κάθε ηλικίας πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της εικαστικής έκθεσης με τίτλο: «Αποχρώσεις Δημιουργίας», που διοργανώνει το Εικαστικό Εργαστήριο «ΑΡΤΙΟ», του Δήμου Σερρών, στον εκθεσιακό χώρο του Κέντρου Τέχνης και Πολιτισμού (πρώην ΚΕΔΗΣ).

Στρατηγικές επαφές και δράσεις για την τουριστική προβολή του Δήμου Σουφλίου

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εξετάστηκαν οι δυνατότητες περαιτέρω προβολής του Δήμου, καθώς και πρωτοβουλίες για την αξιοποίηση της μοναδικής πολιτιστικής, φυσικής και παραγωγικής του ταυτότητας.Παράλληλα, ο Δήμαρχος υποδέχθηκε στο γραφείο του τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Διαπεριφερειακών Συνεργασιών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,...
Δυτική Μακεδονία Ελληνική Οικονομία Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Σε ετοιμότητα ο Δήμος Γρεβενών για την αξιοποίηση του νέου LEADER

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες χρηματοδότησης, που παρέχει το νέο πρόγραμμα, οι επιλέξιμες δράσεις, τα κριτήρια αξιολόγησης, καθώς και οι προϋποθέσεις, που απαιτούνται για την επιτυχή υποβολή προτάσεων από τους φορείς της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο.Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο της ΑΝΚΟ Δυτικής Μακεδονίας Α.Ε., με επικεφαλής τη συντονίστρια του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER και υπεύθυνη του Τμήματος Ανάπτυξης Υπαίθρου, κ. Ζωή Γκερεχτέ.Η συγκεκριμένη πρόσκληση αφορά έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.639.430 ευρώ για την ευρύτερη περιοχή, ενώ η χρηματοδότηση για παρεμβάσεις υποδομών μπορεί να φτάσει έως και το...
Ελληνική Οικονομία Θεσσαλία Κεντρικός Τομέας Κοινωνία

H υφυπουργός Τουρισμού κ. Άννα Καραμανλή στην ειδική Ημερίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, με θέμα: «Τουρισμός και Ανάπτυξη»

Στην ειδική Ημερίδα με θέμα: «Τουρισμός και Ανάπτυξη», που διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, στον Βόλο, συμμετείχε η υφυπουργός Τουρισμού, κ. Άννα Καραμανλή, παρουσιάζοντας τη στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού για την ανάπτυξη του ορεινού τουρισμού και τις σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές, που δημιουργούνται για τη Θεσσαλία και ιδιαίτερα για τη Μαγνησία.

Η κ. Άννα Καραμανλή αναφέρθηκε στη συνολική πορεία του ελληνικού τουρισμού, υπογραμμίζοντας πως το 2025 αποτέλεσε την καλύτερη χρονιά στην ιστορία του ελληνικού τουρισμού, με ταξιδιωτικές εισπράξεις, που ανήλθαν στα 23,6 δις ευρώ, ενώ η θετική δυναμική συνεχίζεται και το 2026, με άνοδο κατά 70,7% στις εισπράξεις, που έφτασαν στο 1,006 δις ευρώ, ενώ αναφερόμενη στη Θεσσαλία τόνισε πως: «Η Περιφέρεια επανέρχεται δυναμικά μετά τις συνέπειες της κακοκαιρίας «Daniel». Μέσα σε αυτή τη συνολική δυναμική, η Θεσσαλία ξαναβρίσκει τις δυνάμεις της και επανατοποθετείται σταθερά στον τουριστικό χάρτη της χώρας, διεκδικώντας τη θέση που της αξίζει. Και η Μαγνησία έχει κομβικό ρόλο σε αυτή την αναπτυξιακή πορεία.».

Κεντρικό σημείο της ομιλίας της κ. Καραμανλή αποτέλεσε η στρατηγική του Υπουργείου για την ορεινή Ελλάδα, η οποία, όπως επισήμανε, διαθέτει σημαντικά αναξιοποίητα συγκριτικά πλεονεκτήματα, λέγοντας ακόμη πως: «Για πολλά χρόνια όλοι οι δρόμοι της τουριστικής ανάπτυξης οδηγούσαν στη θάλασσα. Όμως, η Ελλάδα δεν είναι μόνο το απέραντο γαλάζιο. Είναι και το απέραντο πράσινο. Είναι τα βουνά της, οι παραδοσιακοί οικισμοί, η φύση, η Ιστορία και οι αυθεντικές εμπειρίες, που αναζητά σήμερα ο σύγχρονος ταξιδιώτης.».

Επίσης, η κ. Καραμανλή υπογράμμισε πως: «Για πρώτη φορά η χώρα αποκτά ολοκληρωμένο σχεδιασμό για τον ορεινό τουρισμό, με στόχο τη μετατροπή των ελληνικών βουνών σε προορισμούς τεσσάρων εποχών. Στόχος μας είναι η ανάδειξη των ελληνικών βουνών ως προορισμών, που προσφέρουν εμπειρίες όλον τον χρόνο. Η Ορεινή Ελλάδα δεν είναι συμπλήρωμα του ελληνικού καλοκαιριού. Είναι ένας αυτόνομος αναπτυξιακός πυλώνας με σημαντικές δυνατότητες για τις τοπικές κοινωνίες και την εθνική οικονομία.», και στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε τις νομοθετικές πρωτοβουλίες και τα έργα υποδομών, που προωθεί το Υπουργείο Τουρισμού, μεταξύ των οποίων: η δυνατότητα δωδεκάμηνης λειτουργίας των χιονοδρομικών κέντρων, η θεσμοθέτηση των «Προορισμών Βιώσιμου Ορεινού Τουρισμού», οι παρεμβάσεις αναβάθμισης υποδομών μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, καθώς και η δημιουργία ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας προβολής των ορεινών προορισμών της χώρας.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε η κ. Καραμανλή και στο πρόγραμμα: «Τουρισμός για Όλους», το οποίο ενισχύει την ταξιδιωτική κίνηση κατά τους χειμερινούς και πλάγιους μήνες, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη των ορεινών προορισμών, επισημαίνοντας πως: «Η Περιφέρεια Θεσσαλίας παρουσίασε αξιοσημείωτη συμμετοχή στο πρόγραμμα, ενώ ο Βόλος αναδείχθηκε σε βασικό σημείο αναφοράς της συνολικής δραστηριότητας της Περιφέρειας. Και στη νέα περίοδο του προγράμματος θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε όλους όσοι επιλέγουν να ταξιδεύουν εκτός υψηλής τουριστικής περιόδου.».

Ακόμη, αναδεικνύοντας τα οφέλη του ορεινού τουρισμού για τις τοπικές κοινωνίες, η κ. Καραμανλή στάθηκε ιδιαίτερα στη δημιουργία σταθερών θέσεων εργασίας, στην ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας και στη συγκράτηση του πληθυσμού στις ορεινές περιοχές, αναφέροντας πως: «Ο ορεινός τουρισμός δεν αφορά μόνο στα καταλύματα και στην εστίαση. Δημιουργεί ζήτηση για τοπικά προϊόντα, παραδοσιακές τέχνες, αγροτική παραγωγή, πολιτιστικές δραστηριότητες και μικρές επιχειρήσεις. Έτσι, το οικονομικό όφελος διαχέεται σε ολόκληρη την τοπική κοινωνία και λειτουργεί ως εργαλείο κοινωνικής και δημογραφικής αναζωογόνησης.», αναφερόμενη ειδικά στη Μαγνησία και στο Πήλιο υπογράμμισε τις μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης δραστηριοτήτων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, τονίζοντας πως: «Το Πήλιο διαθέτει μοναδικά πλεονεκτήματα για τουρισμό όλον τον χρόνο, μέσα από δραστηριότητες όπως: η πεζοπορία, η ποδηλασία, οι φυσιολατρικές διαδρομές, οι γαστρονομικές εμπειρίες και ο τουρισμός ευεξίας.», ενώ ολοκληρώνοντας είπε πως: «Από τον Όλυμπο μέχρι το Πήλιο και από τα βουνά της Θεσσαλίας μέχρι τα Μετέωρα, εδώ συναντά κανείς την πιο αυθεντική έκφραση του μηνύματος της καμπάνιας μας: «Ορεινή Ελλάδα. Σε πάει ψηλά. Όλον τον χρόνο.».».