Ετικέτα: ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ
Το Καρναβάλι του Δήμου Νεμέας ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, καθώς ήταν ένα καρναβάλι με πολύ κέφι, χορό, τραγούδι και χαρά για όλους, μικρούς και μεγάλους, δίνοντας πλέον ραντεβού για την επόμενη χρονιά, στο Καρναβάλι Νεμέας 2025.
