Ετικέτα: ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΜΟΥ
Ολοκληρώθηκαν οι εκτεταμένες εργασίες συντήρησης και αναβάθμισης, που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του Αυγούστου στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Αλίμου, ώστε να είναι πανέτοιμο να υποδεχθεί μικρούς και μεγάλους τον Σεπτέμβριο.
Κοινόχρηστα ηλεκτρικά ποδήλατα προμηθεύτηκε και τοποθέτησε σε διάφορα σημεία της πόλης ο Δήμος Αλίμου, αξιοποιώντας χρηματοδότηση από το Ε.Σ.Π.Α.. Πρόκειται για 47 ηλεκτρικά ποδήλατα τελευταίας τεχνολογίας (εκ των οποίων το ένα είναι ειδική κατασκευή για ΑμεΑ), τα οποία διατίθενται δωρεάν για τους πολίτες.
Ο Δήμος Αλίμου και ο Ο.ΚΑ.ΝΑ. (Οργανισμός Κατά των Ναρκωτικών) ξεκίνησαν τη λειτουργία της Μονάδας Πρόληψης και Απεξάρτησης από το Αλκοόλ και τις «νόμιμες» εξαρτήσεις στον Άλιμο. Σκοπός της Μονάδας είναι να προσφέρει στους πολίτες ολοκληρωμένη υποστήριξη απέναντι στις «νόμιμες» εξαρτήσεις, που επηρεάζουν την καθημερινότητα και την υγεία μας (διαδίκτυο, κάπνισμα, τυχερά παιχνίδια κ.λπ.).
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δεύτερη παρουσία του Δήμου Αλίμου στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα CERV, με τίτλο «GREENgaged Citizens: European Network for Local Climate Action», όπου ο Δήμος συμμετέχει ως εταίρος, με τη συνάντηση να λαμβάνει χώρα στο Σαντιάγο ντε Κομποστέλα, στην Ισπανία.
Σε πλήρη εξέλιξη είναι και φέτος, 2024, το καθιερωμένο πλέον «Λιομάζωμα», που πραγματοποιεί ο Δήμος Αλίμου κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, κατά την οποία μαζεύονται οι ελιές από όλα τα ελαιόδεντρα στους κοινόχρηστους χώρους της πόλης (πεζοδρόμια, πάρκα, άλση κ.λπ.) και στη συνέχεια παράγεται ελαιόλαδο, το οποίο διανέμεται δωρεάν μέσω του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλίμου σε οικονομικά ευάλωτους πολίτες.
Επειδή ο Γκαίτε έλεγε πως: «Η διατήρηση της νεότητας στην προχωρημένη ηλικία δεν είναι προσποίηση, είναι Τέχνη», ο Δήμος Αλίμου αποφάσισε να κάνει και αυτός Τέχνη και να εγκαινιάσει το πρόγραμμα: «ΤΟΠ ΚΑΠΗ», για τους δημότες του μεγαλύτερης ηλικίας, που θέλουν να είναι σωματικά, πνευματικά και ψυχικά υγιέστεροι.
Μεγάλη τιμή και ενθάρρυνση αποτελεί για τον Δήμο Αλίμου η βράβευσή του από το Υπουργείο Περιβάλλοντος, στην πρώτη πανελλαδικά θέση, κατακτώντας το Α' βραβείο ανάμεσα στους Δήμους της Ελλάδας, που συμμετείχαν στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 2023, καθώς ξεχώρισε για τις πρωτότυπες δράσεις του.
Την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024 άνοιξαν οι Παιδικοί Σταθμοί του Δήμου Αλίμου, ενώ σε λίγες ημέρες ανοίγουν και τα σχολεία όλων των βαθμίδων. Μετά από τις τεχνικές εργασίες συντήρησης - επισκευών - αναβάθμισης των σχολείων της πόλης, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, τα συνεργεία του Δήμου ολοκλήρωσαν τις εργασίες φροντίδας των κήπων και των χώρων πρασίνου των Παιδικών Σταθμών, ενώ μέσα στην εβδομάδα ολοκληρώνεται και η αντίστοιχη περιποίηση του πρασίνου και στα σχολεία του Αλίμου.
