Ετικέτα: ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΣΗ ΒΥΘΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ
Μια ακόμη δράση, αυτή τη φορά στο Λιμάνι της Κέρκυρας, πραγματοποιεί αυτό το Σαββατοκύριακο (21-22 Οκτωβρίου 2023) ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων και η Aegean Rebreath, με τον Κεντρικό Δήμο να συμμετέχει ως ιδρυτικό μέλος και στο Δ.Σ. του «Δικτύου Μπλε Δήμων» για την απορρύπανση βυθών και παράκτιων περιοχών, τη δημιουργία και εγκατάσταση Σταθμών Συλλογής Θαλάσσιων απορριμμάτων και την ευαισθητοποίηση και συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας.
