Ετικέτα: ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ
Ο Δήμαρχος Φυλής, κ. Χρήστος Παππούς συναντήθηκε με τον Αντιπρόεδρο της Βουλής, τον Πρύτανη και τον Αντιπρύτανη του Γεωπονικού Πανεπιστημίου, με τους οποίους συζήτησε το ενδεχόμενο της ανέγερσης Φοιτητικής Εστίας στα Άνω Λιόσια.
