Ετικέτα: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ
Στο Δημαρχείο της Καισαριανής κυματίζει από σήμερα Τετάρτη 15 Μαΐου 2024 η σημαία της Παλαιστίνης, σε ένδειξη αλληλεγγύης στον αγώνα του Παλαιστινιακού λαού ενάντια στον κατοχικό εισβολέα και στην πάλη για μια ελεύθερη πατρίδα.
