Ετικέτα: 4η ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ IN4GREEN
Στη Λάρισα φιλοξενήθηκε η 4η Διακρατική Συνάντηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «In4Green-Greener Industrial Cities». Το πρόγραμμα, που υλοποιείται στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας URBACT IV, στοχεύει στην προώθηση της πράσινης μετάβασης στις βιομηχανικές πόλεις, με τον Δήμο Λαρισαίων να συμμετέχει ως ενεργός εταίρος.
