Ετικέτα: 2ο ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΜΠΑΣΚΕΤ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Η Δήμαρχος Χαλκιδέων, κ. Έλενα Βάκα, παρακολούθησε το 2ο Τουρνουά Μπάσκετ «Αλέξανδρος 2023», που διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων και φίλων παιδιών με νεοπλασματική ή άλλη σοβαρή για την υγεία τους ασθένεια «Θα ξαναβγεί ο ήλιος Αλέξανδρος» και πραγματοποιήθηκε στη Χαλκίδα.
