Στο 2ο Τουρνουά Μπάσκετ «Αλέξανδρος» η Δήμαρχος Χαλκιδέων κ. Έλενα Βάκα
Η Δήμαρχος Χαλκιδέων, κ. Έλενα Βάκα, παρακολούθησε το 2ο Τουρνουά Μπάσκετ «Αλέξανδρος 2023», που διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων και φίλων παιδιών με νεοπλασματική ή άλλη σοβαρή για την υγεία τους ασθένεια «Θα ξαναβγεί ο ήλιος Αλέξανδρος» και πραγματοποιήθηκε στη Χαλκίδα.

Επίσης, η Πρόεδρος του Συλλόγου «Θα ξαναβγεί ο ήλιος Αλέξανδρος», ευχαρίστησε τη Δήμαρχο Χαλκιδέων κ. Έλενα Βάκα και της παρέδωσε τιμητική πλακέτα για τη βοήθειά της.
Από την πλευρά της, η κ. Βάκα δήλωσε στον χαιρετισμό της πως: «Συγχαρητήρια σε όλους σας και σε όλους όσοι στηρίζουν αυτή την προσπάθεια. Είμαι πολύ συγκινημένη, που βλέπω παιδιά του Δήμου μας σήμερα εδώ. Όλοι εσείς που ασχολείστε με το μπάσκετ δεν χτίζετε μόνο καλά μυαλά και σώμα, αλλά χτίζετε μεγάλες καρδιές. Σαν την καρδιά του Αλέξανδρου και όλων των παιδιών, που παλεύουν με ασθένειες. Στον Δήμο Χαλκιδέων είμαστε εδώ να σας βοηθούμε όσο μπορούμε και να σας καμαρώνουμε.».

