Ετικέτα: 18 ΧΡΟΝΙΑ: ΕΞΩ ΜΑΖΙ
Με συγκίνηση και χαρά πραγματοποιήθηκε στον ανακαινισμένο και φιλόξενο χώρο του αίθριου του Δημαρχείου Κορίνθου η εκδήλωση λήξης για το 2026 του Προγράμματος Ψυχαγωγίας και Κοινωνικής Ενσωμάτωσης για παιδιά και νέους ΑμεΑ: «Έξω Μαζί», ενός προγράμματος, που, εδώ και 18 ολόκληρα χρόνια, στέκεται δίπλα στα παιδιά και στις οικογένειές τους, ανοίγοντας δρόμους χαράς, συμμετοχής και αποδοχής.
