18 χρόνια «Έξω Μαζί»: Μια γιορτή χαράς, συμπερίληψης και προσφοράς στο Δημαρχείο Κορίνθου
Με συγκίνηση και χαρά πραγματοποιήθηκε στον ανακαινισμένο και φιλόξενο χώρο του αίθριου του Δημαρχείου Κορίνθου η εκδήλωση λήξης για το 2026 του Προγράμματος Ψυχαγωγίας και Κοινωνικής Ενσωμάτωσης για παιδιά και νέους ΑμεΑ: «Έξω Μαζί», ενός προγράμματος, που, εδώ και 18 ολόκληρα χρόνια, στέκεται δίπλα στα παιδιά και στις οικογένειές τους, ανοίγοντας δρόμους χαράς, συμμετοχής και αποδοχής.
Τα παιδιά και οι εθελοντές αποχαιρέτησαν άλλη μια ξεχωριστή χρονιά, παρουσιάζοντας ένα μουσικοχορευτικό δρώμενο γεμάτο ζωντάνια και αυθεντικό συναίσθημα, σε επιμέλεια της κ. Κλαίρης Δουβή και σκηνοθεσία των ίδιων των παιδιών, των εθελοντών και των κοινωνικών λειτουργών του Δήμου.
Ευχάριστη έκπληξη και από τις πιο συγκινητικές στιγμές της βραδιάς ήταν η παρουσία των κ.κ. Νίκου και Αντώνη Καλίνη, οι οποίοι με τη μουσική και τα τραγούδια τους μάγεψαν και συγκίνησαν όλους τους παρευρισκόμενους.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τιμήθηκαν οι επιχειρήσεις, που για άλλη μια χρονιά στάθηκαν αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια, με βραβεία για την προσφορά τους.
Επίσης, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Κορινθίων κ. Νίκος Σταυρέλης και οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Χρήστος Μελέτης, Τέτα Μπονάτσου και Γιάννης Καλκανάς.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε με πολύ χορό και κέφι από όλα τα παιδιά και τους εθελοντές, ανανεώνοντας το ραντεβού για τον επόμενο Οκτώβριο.
Επίσης, ο Δήμος Κορινθίων εξέφρασε ένα μεγάλο και ολόθερμο ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά, που με το χαμόγελο και τη ζωντάνια τους δίνουν νόημα και ψυχή σε κάθε στιγμή, καθώς και στους εθελοντές, που με την αγάπη, την υπομονή και την αφοσίωσή τους κρατούν ζωντανό το «Έξω Μαζί», όλα αυτά τα χρόνια, καθώς χωρίς εκείνους τίποτε από όλα όσα έγιναν δεν θα ήταν εφικτά.







