Τα μεγάλα παιδιά του Πειραιά γιόρτασαν στο 11ο Φεστιβάλ των Κέντρων Αγάπης και Αλληλεγγύης στο Βεάκειο Θέατρο
Μια αξέχαστη βραδιά έζησαν τα μέλη των Κέντρων Αγάπης και Αλληλεγγύης του Δήμου Πειραιά, στο 11ο Φεστιβάλ των Κέντρων, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2024 στο Βεάκειο Θέατρο, παρουσία του Δημάρχου Πειραιά κ. Γιάννη Μώραλη.
Τα μεγάλα, λοιπόν, παιδιά του Πειραιά χόρεψαν με τα χορευτικά τους συγκροτήματα παραδοσιακούς χορούς, έπαιξαν σκετς από ελληνικές κωμωδίες της περιόδου 1950-1970, με τις θεατρικές τους ομάδες, και τραγούδησαν με τις χορωδίες τους.
Στη συνέχεια, διασκέδασαν υπό τους ήχους των αγαπημένων τραγουδιών της ρεμπέτισσας Μαριώς, που με τη μοναδική φωνή της και το κέφι της δημιούργησε μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα, ξεσηκώνοντας τους παρευρισκομένους.
Επίσης, στο πλαίσιο του φεστιβάλ, η Αντιδήμαρχος κ. Αντωνία Καρακατσάνη, εκ μέρους των μελών των 11 Κέντρων Αγάπης και Αλληλεγγύης, πρόσφερε στον κ. Μώραλη αναμνηστική πλακέτα, και ακόμη, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο κ. Μώραλης προσέφερε στην ηθοποιό κ. Μαρία Αλιφέρη μια αναμνηστική πλακέτα για τη συμβολή της στον καλλιτεχνικό χώρο.

Επιπλέον, ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, στον χαιρετισμό του, μεταξύ άλλων, τόνισε πως: «Τα «μεγάλα παιδιά» του Πειραιά, μας χάρισαν όμορφες στιγμές γέλιου, χαράς και συγκίνησης, με τις θεατρικές τους ομάδες, τα χορευτικά και τα τραγούδια τους, στην ετήσια γιορτή των Κέντρων Αγάπης και Αλληλεγγύης. Οφείλουμε να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας, ώστε οι άνθρωπο αυτοί να περνούν όσο το δυνατόν καλύτερα και πιο δημιουργικά τον χρόνο τους. Και είμαστε ικανοποιημένοι, που τα μέλη μας είναι ευχαριστημένα. Συνεχίζουμε με τις ψυχαγωγικές μας δράσεις, τις εκδρομές, τις εξετάσεις προληπτικής ιατρικής. Είναι δράσεις, που τους δίνουν ζωή και τις χαίρονται. Θα συνεχίσουμε να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για τους ανθρώπους της Τρίτης ηλικίας, γιατί το αξίζουν. Ευχαριστώ την Αντιδήμαρχο κ. Αντωνία Καρακατσάνη, τον Διευθυντή Κοινωνικών Υπηρεσιών Νίκο Πλατανησιώτη και όλους τους εργαζόμενους, οι οποίοι υπερβάλουν εαυτούς για να έχουμε αυτά τα καλά αποτελέσματα στα Κέντρα Αγάπης και Αλληλεγγύης του Δήμου μας.».

Ακόμη, η Αντιδήμαρχος των Κέντρων Αγάπης και Αλληλεγγύης, κ. Αντωνία Καρακατσάνη, στον χαιρετισμό της, μεταξύ άλλων, επισήμανε πως: «Πρωταγωνιστές του φεστιβάλ είναι τα μέλη των Κέντρων. Οι γιαγιάδες και οι παππούδες μας είναι οι ρίζες του δένδρου της οικογένειας, είναι οι ρίζες που δίνουν αγάπη στην ψυχή των παιδιών και των εγγονιών τους.», ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Πειραιά κ. Γιάννη Μώραλη, που με σεβασμό και αγάπη στηρίζει τις προσπάθειες και το έργο που υλοποιείται στα Κέντρα, σημείωσε πως και φέτος θα πραγματοποιηθούν όμορφες εκδηλώσεις, περισσότερες ψυχαγωγικές δράσεις και εκδρομές για τα μέλη, ενώ ολοκληρώνοντας ευχαρίστησε την ηθοποιό κ. Μαρία Αλιφέρη για την παρουσία της στην εκδήλωση, τις εθελόντριες και το προσωπικό του Δήμου για τη σπουδαία προσφορά τους, καθώς και όλα τα μέλη των Κέντρων για τη συμμετοχή τους.
Επίσης, ο Διευθυντής Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Πειραιά και Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πειραιά κ. Νίκος Πλατανησιώτης, στον χαιρετισμό του, ανάφερε πως θα πραγματοποιηθούν ακόμη περισσότερα προγράμματα και δράσεις στο μέλλον για τα Κέντρα Αγάπης και Αλληλεγγύης, και ευχαρίστησε τον Δήμαρχο κ. Γιάννη Μώραλη, που είναι πάντα συμπαραστάτης στα μέλη των Κέντρων, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως: «Με τις ιδέες του προχωράμε ακόμη πιο γρήγορα, ακόμη πιο μπροστά, προκειμένου τα επόμενα χρόνια να είναι ακόμη καλύτερα.».
Στο φεστιβάλ παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, οι βουλευτές Α΄ Πειραιά κ.κ. Κώστας Κατσαφάδος και Νίκος Βλαχάκος, οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Δημήτρης Καρύδης, Χαρουτιούν Μαρκαριάν, Αντώνης Μοραντζής και Παναγιώτης Ρέππας, οι Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ.κ. Σταυρούλα Μέντη, Αλεξάνδρα-Γερασιμούλα Τουμαζάτου και Γιάννης Χατζηαλέξης, η Δημοτική Σύμβουλος κ. Ελίνα Βερυκάκη, ο Πρόεδρος της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης (Α.Μ.Κ.Ε.) κ. Σταύρος Βοϊδονικόλας, η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος για θέματα Εθελοντισμού κ. Ευγενία Μπαρμπαγιάννη, οι Πρόεδροι των Α΄ και Ε΄ Δημοτικών Κοινοτήτων κ.κ. Δημήτρης Πεφάνης και Παναγιώτα Θειακούλη-Βοϊδονικόλα, αντίστοιχα, ο Σύμβουλος του Δημάρχου κ. Βασίλης Καραγιάννης, ο Πρόεδρος της Αδελφότητας Κρητών Πειραιά «Η Ομόνοια» κ. Θεόδωρος Τσόντος και πλήθος κόσμου.









