ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Wednesday | 24 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Βόρειος Τομέας Κοινωνία

Σε μια υπέροχη εορταστική ατμόσφαιρα, παρουσία πλήθους κόσμου, ο Μικρασιατικός Σύλλογος Νέου Ψυχικού «Ο Άγιος Γεώργιος» έκοψε τη Βασιλόπιτα του

Ο Μικρασιατικός Σύλλογος Νέου Ψυχικού Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού «Ο Άγιος Γεώργιος» σε μια υπέροχη εορταστική ατμόσφαιρα έκοψε τη Βασιλόπιτά του το μεσημέρι της Κυριακής 12 Ιανουαρίου 2025, στην Ταβέρνα «Ροδιά», στην Αγία Παρασκευή, παρουσία πλήθους μελών και φίλων του Συλλόγου, οι οποίοι απόλαυσαν όμορφη Μικρασιατική μουσική, εκλεκτό φαγητό και κρασί, ανταλλάσσοντας μεταξύ τους τις καλύτερες ευχές για τη νέα χρονιά.

Ρεπορτάζ-Φωτογραφίες-Βίντεο: Παναγιώτα Σούγια
Την εκδήλωση προλόγισε η κ. Βίκυ Βασιλείου, η οποία ανάφερε πως: «Κυρίες και κύριοι, φίλες και φίλοι αγαπημένοι συμπατριώτες Μικρασιάτες, καλώς ανταμωθήκαμε. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας σας ευχαριστεί θερμά για την ανταπόκριση στο κάλεσμά μας και φιλοδοξεί να περάσουμε ευχάριστα λίγες ώρες μαζί, καλωσορίζοντας τον νέο χρόνο με τον πατροπαράδοτο τρόπο, όπως οι παππούδες μας, με κέφι, χαρά, τραγούδι, χορό και την ελπίδα για το καλύτερο, που ευχόμαστε ότι θα φέρει.».

Αμέσως μετά, τον λόγο έλαβε η Πρόεδρος του Μικρασιατικού Συλλόγου Νέου Ψυχικού «Ο Άγιος Γεώργιος», κ. Κωνσταντίνα Μακαντάση, λέγοντας αρχικά πως: «Αξιότιμα μέλη και φίλοι του Συλλόγου μας, καλώς ήρθατε στη σημερινή κοπή της πίτας μας, για να υποδεχτούμε το νέο έτος, καθώς νέα χρονιά σημαίνει νέο ξεκίνημα. Για τους περισσότερους είναι ευκαιρία να υποσχεθούν κάτι στον εαυτό τους ή να θέσουν στόχους, που θέλουν να εκπληρώσουν. Εμείς τους στόχους μας για το 2024 τους εκπληρώσαμε με ιδιαίτερη επιτυχία, μέσα από τις πολλές διοργανώσεις, που είχαμε με στόχο να διατηρήσουμε ζωντανή τη μνήμη της μεγάλης μικρασιατικής ιδέας και των δοξασμένων προγόνων μας.
Για αυτούς τους στόχους, που πραγματοποιήσαμε, θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τα μέλη μας, που ήταν δίπλα μας, τα μέλη μας, που ήταν χορηγοί, . Σας ευχαριστώ. Και ιδίως κάποιους ανθρώπους από το Νέο Ψυχικό, που είναι σήμερα κοντά μας.
Το μεγάλο στοίχημα για εμάς είναι το Μικρασιατικό Αντάμωμα, το 2025, το οποίο φέτος γίνεται στην Κρήτη. Πρόκειται για μία ιδέα του Συλλόγου μας, την προπαρασκευή της οποίας ήδη κάναμε τον προηγούμενο χρόνο και φέτος αναμένεται να οριστικοποιηθεί. Γι’ αυτό σήμερα, που έχουμε κοντά μας τον υπουργό, ο οποίος θα είναι δίπλα μας, τον κ. Χατζηδάκη, τον καλώ να πει δυο λόγια.». (Τον σύντομο χαιρετισμό της κ. Μακαντάση μπορείτε να τον παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ)

Με τη σειρά του, ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών, κ. Κωστής Χατζηδάκης, ανάφερε πως: «Κυρίες και κύριοι, λίγα λόγια, γιατί τώρα έχετε και φαγητό, το οποίο έχετε ξεκινήσει. Θέλω να σας ευχηθώ καλή χρονιά, υγεία, δύναμη και χαρές σε σας και στις οικογένειές σας. Ξέρετε, δεν είναι μυστικό, δεν είμαι Μικρασιάτης. Γιατί είμαι εδώ; Για δυο λόγους: Πρώτον, είμαι Ψυχικιώτης. Επομένως, είμαι γείτονας, παλιός λίγο, αλλά εξίσου γείτονας. Επομένως, ο πρώτος λόγος είναι αυτός. Ο δεύτερος λόγος είναι γιατί πιστεύω βαθύτατα ότι λαοί, που δεν θυμούνται την Ιστορία τους και τον Πολιτισμό τους γίνονται πολτός. Τους ξεπερνάει η πραγματικότητα. Επομένως, όλοι αυτοί οι σύλλογοι, όπως είναι ο Μικρασιατικός Σύλλογος, έχουνε μια ιδιαίτερη προστιθέμενη αξία τόσο στο πολιτιστικό, όσο και στο εθνικό επίπεδο. Είμαι, λοιπόν, εδώ για να υπογραμμίσω τη σπουδαιότητα να υπάρχει ένας τέτοιος σύλλογος, και να σας πω, όπως το έχω πει και στην κ. Μακαντάση, πως εννοείται ότι στον βαθμό που εξαρτάται από εμένα ό,τι θέλετε, προκειμένου να γίνουνε πράξη τα όνειρά σας, όλες οι στοχεύσεις. Στο πλευρό σας, λοιπόν, Πρόεδρε. Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας και θα είμαστε εδώ, και με τον Δήμαρχο και με όλους, έτσι ώστε να ανταμώνουμε και να προχωράμε μπροστά, κοιτάζοντας το μέλλον χωρίς να ξεχνάμε την Ιστορία μας και τον Πολιτισμό μας. Να είστε καλά.». (Τον χαιρετισμό του κ. Χατζηδάκη μπορείτε να τον παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ)

Κατόπιν, τον λόγο έλαβε ο Δήμαρχος Φιλοθέης-Ψυχικού, κ. Χαράλαμπος Μπονάτσος, ο οποίος είπε πως: «Καλησπέρα κι από εμένα. Αφού ευχηθώ κι εγώ θα είμαι όπως ήταν και ο υπουργός πολύ σύντομος, μη διακόψουμε και το γεύμα. Να ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου καλή χρονιά, γεμάτη υγεία, αγάπη, συμμετοχή, αλληλεγγύη. Πολύ σωστά είπε και ο φίλος, ο υπουργός Οικονομικών, ο κ. Χατζηδάκης, ότι οι λαοί οι οποίοι ξεχνούν και δεν κρατούν ζωντανές τις μνήμες, την Ιστορία, τα ήθη, τα έθιμα, τις παραδόσεις τους, είναι καταδικασμένοι, όπως πολύ σωστά είπε: πολτοποιούνται. Είναι κάτι το οποίο είναι γνωστό. Ο Σύλλογος Μικρασιατών ξεκίνησε ως Νέου Ψυχικού «Ο Άγιος Γεώργιος», αλλά καλύπτει πλέον όλους τους Μικρασιάτες του ενιαίου Καλλικρατικού Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού δεν είναι απλά ένας σύλλογος, όπως είναι οι υπόλοιποι, δεν είναι ένας πολιτιστικός σύλλογος μόνο. Έχει μία αποστολή. Μία μεγάλη αποστολή. Να κρατήσει την ιδέα, τα ήθη και τις παραδόσεις της Μικρασίας ζωντανές. Τις ρίζες μας. Μην ξεχνούμε ότι το Νέο Ψυχικό, στον μεγαλύτερό του βαθμό, είναι Μικρασιάτες. Δεν ξεχνούμε, λοιπόν, την Ιστορία μας, δεν ξεχνούμε τις παραδόσεις μας, τα ήθη, τα έθιμά μας, και ως Δήμος στηρίζαμε, στηρίζουμε και θα στηρίζουμε για πάντα τέτοιες δραστηριότητες. Να είστε όλες και όλοι καλά. Ευχαριστώ». (Τον χαιρετισμό του κ. Μπονάτσου μπορείτε να τον παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ)

Ακολούθως, χαιρετισμό απηύθυνε η βουλευτής Βόρειου Τομέα Αθηνών του ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛΛ., κ. Μιλένα Αποστολάκη, αναφέροντας πως: «Καλή χρονιά, χρόνια πολλά και καλά σε σας και στις οικογένειές σας, και ειρήνη στον κόσμο, που τόσο δοκιμάζεται. Να ευχηθούμε: σιδερένια και περαστικά στην Έλσα Βεντούρα, που στέκεται τόσο δίπλα στην Πρόεδρο και στον Σύλλογο. Να πω ότι ως Κρητικιά έχω βαθύτατους δεσμούς με τους Μικρασιάτες. Γι’ αυτό και κάθε χρόνο είμαι στην πίτα σας, και πρώτα ο Θεός να είμαστε μαζί και του χρόνου. Λοιπόν, σας εύχομαι από την καρδιά μου κάθε καλό, και στην Πρόεδρό του, την κ. Μακαντάση, και στο Διοικητικό Συμβούλιο, στις συνεργάτιδες και στους συνεργάτες σας, δύναμη, για να κάνετε τα ωραία πράγματα, που διοργανώνεται καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Είμαι δίπλα σας με όσες δυνάμεις διαθέτω για κάθε στήριξη. Να είστε καλά.». (Τον χαιρετισμό της κ. Αποστολάκη μπορείτε να τον παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ)

Στη συνέχεια, η Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών, κ. Λουκία Κεφαλογιάννη, απηύθυνε χαιρετισμό λέγοντας, μεταξύ άλλων, πως: «Καλησπέρα. Είναι αμοιβαία η αγάπη. Η μισή είμαι από τη Μικρά Ασία. Οι γονείς της μαμάς μου ήταν και οι δύο από τη Μικρά Ασία, από τη Σμύρνη. Δεν ξεχνάμε, λοιπόν, την Ιστορία μας, δεν ξεχνάμε τις ρίζες μας. Ακόμη και ως απόγονοι είμαστε εκεί πέρα, θυμόμαστε, τιμούμε, αγαπάμε τη Μικρά Ασία. Και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, που σήμερα είναι μία γεμάτη αίθουσα, είσαστε τόσο πολλοί εδώ. Και θέλω να ευχηθώ και εκ μέρους του Περιφερειάρχη μας, του Νίκου Χαρδαλιά, μια καλή χρονιά, με υγεία, χαρά, αλληλεγγύη, μια χρονιά δημιουργική με πρόοδο. Και να ξέρετε ότι στην Περιφέρεια αναγνωρίζουμε το πολύτιμο έργο αυτών των συλλόγων και είμαστε δίπλα σας. Καλή συνέχεια.». Τον χαιρετισμό της κ. Κεφαλογιάννη μπορείτε να τον παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ)

Επίσης, χαιρετισμό απηύθυνε και ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης Υγείας κ. Ιωάννης Κεχρής, ο οποίος είπε πως: «Χρόνια πολλά σε όλες και όλους σας. Πολλά συγχαρητήρια στην πρόεδρο και στην ψυχή του συλλόγου, και σε όλο το Διοικητικό Συμβούλιο για όλη τη δραστηριότητα του συλλόγου. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουνε σύλλογοι σαν τον Σύλλογο Μικρασιατών, που μας θυμίζουν ποιοι είμαστε, από πού ερχόμαστε, ποιες είναι οι ρίζες μας. Καλή χρονιά και πάλι, με υγεία, δύναμη, τύχη, αγάπη και ευτυχία. Να είστε καλά.». (Τον χαιρετισμό του κ. Κεχρή μπορείτε να τον παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ)

Ακολούθως, και πάλι έλαβε τον λόγο η Πρόεδρος του Συλλόγου Μικρασιατών Νέου Ψυχικού ο «Άγιος Γεώργιος», κ. Κωνσταντίνα Μακαντάση, λέγοντας πως: «Θα έχουμε το αντάμωμα του ’26. Έχουμε μιλήσει με τον Δήμαρχο Αμαρουσίου, σε συνεργασία, γιατί έχει τον απαιτούμενο χώρο, με τον Σύλλογο Μικρασιατών Κωνσταντινουπολιτών Αμαρουσίου Αττικής «Ιωάννη Βατάτζη».
Επίσης, μέσα στο 2025 το Διοικητικό μας Συμβούλιο έχει εγκρίνει και έχει ψηφίσει πλούσιες εκδηλώσεις, αρχίζοντας με τη μεγάλη παράσταση με τίτλο: «Από την Ιωνία στο Ψυχικό», που είχε ακυρωθεί για τον Φεβρουάριο.
Θα ακολουθήσει, από τις 8 έως τις 13 Μαρτίου, η 6ήμερη εκδρομή μας σε Σμύρνη – Βουρλά – Χαλκηδόνα – Προύσα – Κωνσταντινούπολη, καθώς έχει γίνει η Κυριακή της Ορθοδοξίας πλέον θεσμός να τιμούμε, κάθε χρόνο, με μία εκδρομή, τα άγια χώματά μας.
Στις 11 Μαΐου έχουμε προγραμματίσει μία εκδήλωση-αφιέρωμα στους λόγιους και στις προσωπικότητες της Μικράς Ασίας. Επίσης, τον Μάιο θα κάνουμε μία μονοήμερη εκδρομή στην Κόρινθο και στις 26 Ιουνίου μία 6ήμερη εκδρομή στην Κρήτη, για να τιμήσουμε κι εμείς, με την παρουσία μας το φετινό αντάμωμα και να απολαύσουμε την όμορφη κρητική φιλοξενία.
Στις εκδηλώσεις του Ανταμώματος στην Κρήτη θα παραστούν τα μέλη και οι φίλοι και το Χορευτικό του Συλλόγου μας, που κάναμε φέτος, το ’24. Και θα μας συνοδεύει και ο Δήμαρχός μας, της πόλης μας, ο κ. Χαράλαμπος Μπονάτσος.
Στις 21 Σεπτεμβρίου έχουμε ακόμη μια δυνατή έκπληξη. Έχουμε το διπλό τοπικό Μνημόσυνο. Είναι και το τοπικό Νέου Ψυχικού, αλλά θα τιμήσουμε και τον αείμνηστο Χαραλαμπίδη, στο Νέο Ψυχικό, στον Άη Γιώργη μας, κάνοντας ένα μνημόσυνο. Και μετά θα ακολουθήσει ομιλία από τον ανιψιό του.» και ολοκλήρωσε λέγοντας πως: «Αγαπημένοι φίλες και φίλοι, όπως ακούσατε, η φετινή χρονιά θα είναι μία χρονιά πολλά υποσχόμενη, με πλούσιες και ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις, για την επιτυχία των οποίων χρειάζεται μόνο η συμμετοχή σας… τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς. Το μόνο που είναι απαραίτητο, είναι να έχουμε την υγεία μας και να βρισκόμαστε σε κάθε ευκαιρία.
Εύχομαι λοιπόν σε όλους μία πολύ όμορφη χρονιά. Το τελευταίο το αφήνω για μία έκπληξη. Εύχομαι να έχω τη συμπαράσταση και τη συνεργασία του κ. Προέδρου του Απόλλωνα και όλου του Σωματείου για το Αντάμωμα και άλλες εκδηλώσεις. Πιστεύω πάμε μαζί, παντρεύοντας Πολιτισμό Μικρασιατικό με Αθλητισμό Μικρασιατικό. Χρονολογείται από το 1891 ο Απόλλωνας Σμύρνης. Σας ευχαριστώ. Να έχετε καλή χρονιά, γεμάτη υγεία και χαρές και όλα τα καλά στο σπιτικό σας.». (Τη δευτερολογία της κ. Μακαντάση μπορείτε να την παρακολουθήσετε πατώντας ΕΔΩ)

Κατόπιν, η κ. Μακαντάση μετέφερε τις ευχές του Προϊσταμένου του Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου, ο οποίος λόγω ασθενείας δεν μπόρεσε να παραβρεθεί στην εκδήλωση, και στη συνέχεια ο π. Ιωάννης, του ίδιου ναού, ευλόγησε τη Βασιλόπιτα.

Στη συνέχεια, κομμάτια Βασιλόπιτας έκοψαν και ευχήθηκαν, κατά σειρά:

H κ. Κωνσταντίνα Μακαντάση,

ο Δήμαρχος Φιλοθέης-Ψυχικού κ. Χαράλαμπος Μπονάτσος,

ο Πρόεδρος της ΔΗΜ.ΤΟ. Ν. Ψυχικού κ. Ιωάννης Παπαγεωργίου,

ο Ταμίας της Ο.Π.Σ.Ε. κ. Κώστας Αναγνωστάκης,

ο Υπεύθυνος επίσημης ιστοσελίδας και ανάπτυξης νέων αθλητικών Τμημάτων του Απόλλωνα Σμύρνης κ. Ευάγγελος Λαμπρινός,

ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης Υγείας κ. Ιωάννης Κεχρής,

η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Γραμμάτων και Τεχνών του Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού κ. Εβελίνα Παλτζόγλου,

ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ. Ηλίας Αγγελόπουλος,

ο Αντιδήμαρχος Ανακύκλωσης κ. Βύρων-Παύλος Σαμαρόπουλος

και το παλιό μέλος του Συλλόγου κ. Γεωργία Αρώνη.

Ακολούθησε ένα ψυχαγωγικό μουσικό πρόγραμμα με την κ. Βιβή Βουτσελά και το συγκρότημά της,

ενώ κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε και η κλήρωση της Λαχειοφόρου Αγοράς, που για μια ακόμη φορά μοίρασε πλούσια ποιοτικά δώρα στους τυχερούς.

Επίσης, πλην των αναφερομένων, στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, μεταξύ πολλών άλλων, η επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πράξη» και δημοτική σύμβουλος κ. Φαίνη Χατζηαθανασιάδου, η δημοτική σύμβουλος κ. Έρση Δημουλά, ο εκπρόσωπος της Ένωσης Δημάρχων Αττικής κ. Βασίλης Γιαννακόπουλος, ο υποψήφιος βουλευτής Βόρειου Τομέα Αθηνών με το ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛΛ. κ. Παναγιώτης Γκανιάτσος, το μέλος της Επιτροπής Γειτονιάς Φιλοθέης-Ψυχικού κ. Νίκος Ζαλώνης, το μέλος της Επιτροπής Γειτονιάς Φιλοθέης-Ψυχικού κ. Λία Αποστολάκη, ο Πρόεδρος του Απόλλωνα Σμύρνης κ. Παναγιώτης Καταβέλος, η εκπρόσωπος της Παναθηναϊκής Οργάνωσης Γυναικών κ. Μυλωνά κ.ά..

Ακολουθεί πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση: