Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης στον καθαγιασμό των υδάτων στο Μικρολίμανο και σε εκδήλωση του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πειραιώς
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης παρευρέθηκε τη Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2024, με την οικογένειά του, στην τελετή καθαγιασμού των υδάτων στο Μικρολίμανο και στην εκδήλωση του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πειραιώς, η οποία πραγματοποιήθηκε στο εντευκτήριο του Ομίλου και περιλάμβανε τις βραβεύσεις: «Κορυφαίοι Αθλητές 2024», και την κοπή πίτας μελών και αθλητών.

Στην εκδήλωση από τον Δήμο Πειραιά παραβρέθηκαν, επίσης, οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Αθηνά Γλύκα-Χαρβαλάκου και Αντώνης Μοραντζής, ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος κ. Γιάννης Χατζηαλέξης και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Πειραιά «Κανάλι Ένα 90,4» κ. Ιωσήφ Βουράκης.
Ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, βράβευσε τον κ. Παρασκευά Κολοκοτρώνη, ο οποίος κατέκτησε την 4η θέση στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Optimist Ομαδικού.

Επίσης, η κ. Αθηνά Γλύκα-Χαρβαλάκου βράβευσε τον Ολυμπιονίκη κ. Παύλο Καγιαλή και τον κ. Δημήτρη Μπενάκη, καθώς και τις κ.κ. Γεωργία Φαβίου και Αμαλία Παπανικήτα, ενώ ο κ. Χατζηαλέξης βράβευσε τις αθλήτριες κ.κ. Αθηνά Σουλιώτη και Δανάη Αγγελοπούλου.



Ακόμη, ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, δήλωσε σχετικά πως: «Για ακόμη μια χρονιά, παραβρέθηκα στον καθαγιασμό των υδάτων στο Μικρολίμανο και στην καθιερωμένη τελετή απονομής βραβείων στους επιτυχόντες αθλητές της περασμένης χρονιάς από τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πειραιά. Πρόκειται για έναν από τους πλέον ιστορικούς και δραστήριους συλλόγους της πόλης μας, με έναν εξαιρετικό Πρόεδρο, τον Γιάννη Παπαδημητρίου, με τον οποίο έχουμε μια σταθερά αγαστή συνεργασία. Η προσφορά του Ι.Ο.Π. στον αθλητισμό είναι διαχρονικά πολύ σημαντική και θα ήθελα να συγχαρώ τον Πρόεδρο, το Διοικητικό Συμβούλιο και, ασφαλώς, τους αθλητές, που διακρίθηκαν το 2024. Εύχομαι αντίστοιχες επιτυχίες και το 2025.».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Πειραιώς, κ. Γιάννης Παπαδημητρίου, στον χαιρετισμό του, μεταξύ άλλων, επισήμανε πως: «Εδώ και χρόνια, στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πειραιώς τιμάμε αυτήν την τόσο σημαντική ημέρα για τα παιδιά μας και τους αθλητές, οι οποίοι διακρίθηκαν τη χρονιά που πέρασε. Η σχέση του Πειραιά με τη θάλασσα είναι αναπόσπαστη. Έτσι, λοιπόν, στη μοναδική αυτή ναυταθλητική μαρίνα της Ελλάδος, στο Μικρολίμανο, γίνεται ο καθαγιασμός των υδάτων, στην «καρδιά» της ελληνικής ιστιοπλοΐας, στον όμιλο των ολυμπιονικών, με το πλούσιο «παλμαρέ» που έχει και ο οποίος τιμά την Ελλάδα, αλλά και την πόλη του Πειραιά.».
