Ελληνική Οικονομία
Η διάκριση του Δήμου Σουφλίου ως «Best Tourism Village» έχει σηματοδοτήσει τη Νέα Εποχή για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Ο Δήμος Σουφλίου, δράττοντας τη σκέψη του ίδιου του Παγκοσμίου Οργανισμού Τουρισμού, που βρίσκεται πίσω από την Πρωτοβουλία «Best Tourism Villages», επιθυμεί να καταστήσει τον Τουρισμό ως την κινητήρια δύναμη της τοπικής οικονομίας.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας Κρήτης, κ. Μιχάλης Βάμβουκας, εκπροσώπησε την Περιφέρεια Κρήτης στο 18ο πολυσυνέδριο, με θέμα: «Καινοτομία και Ανάπτυξη», που διοργάνωσε το «ka-business.gr», με συνδιοργανώτρια την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο ξενοδοχείο «Porto Palace», στη Θεσσαλονίκη.
Την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας στο Ιστορικό Δημαρχείο της πόλης της Κέρκυρας των αιρετών υπεύθυνων του Τουρισμού των τριών Δήμων του νησιού: ο Αντιδήμαρχος Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Βόρειας Κέρκυρας κ. Σπύρος Χαλικιόπουλος, ο κ. Νίκος Χειρδάρης και η Εντεταλμένη Σύμβουλος Τουρισμού του Δήμου Νότιας Κέρκυρας κ. Α. Σκολαρίκη.
Με επιστολές, που απέστειλε στους υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωστή Χατζηδάκη και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Δόμνα Μιχαηλίδου, η Ε.Σ.Ε.Ε. απηύθυνε αιτήματα για: Πρώτον την επέκταση στο λιανεμπόριο κατά 1 μήνα, δηλαδή έως και τις 30 Απριλίου, της γενικής προθεσμίας για τη διασύνδεση των P.O.S. με τα ταμειακά συστήματα, ώστε να εναρμονιστεί με την αντίστοιχη διορία όσων επιχειρήσεων αποκτήσουν «All in One» συσκευές. Δεύτερον, μία εύλογη χρονική παράταση στη σχετική προθεσμία πλήρους εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, που είχε οριστεί για τις αρχές Μαΐου, προκειμένου να έχουν οι επιχειρηματίες τον αναγκαίο χρόνο για να ανταπεξέλθουν στις πολλαπλές απαιτήσεις της λειτουργικής μετάβασης.
Με στόχο την προώθηση του Ρεθύμνου ως ιδανικού ταξιδιωτικού προορισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, οι εκπρόσωποι του Γραφείου Τουρισμού Δήμου Ρεθύμνης συμμετείχαν ενεργά στις συναντήσεις εργασίας του Greek Tourism & Gastronomy Workshop, που πραγματοποιήθηκαν στην Κοπεγχάγη.
Τη συνεχή στήριξή του και την ενεργή συμμετοχή του για την ενίσχυση του έργου του Συνδέσμου Ελαιοκομικών Δήμων Κρήτης (Σ.Ε.ΔΗ.Κ.) επισήμανε ο Δήμαρχος Ρεθύμνης και Πρόεδρος της Π.Ε.Δ. Κρήτης, κ. Γιώργης Χ. Μαρινάκης, με αφορμή την αποχώρησή του από την Προεδρεία του Συνδέσμου, θέση την οποία υπηρέτησε για 18 συναπτά έτη.
Σήμερα το μεσημέρι, Τρίτη 26 Μαρτίου 2024, ο Δήμαρχος Καισαριανής, κ. Ηλίας Σταμέλος, παραχώρησε εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη Τύπου, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου, απαντώντας αμέσως μετά από την εισήγησή του σε όλες τις επίκαιρες ερωτήσεις που του τέθηκαν.
Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στο πλαίσιο του Στρατηγικού της σχεδιασμού, της αδιάλειπτης προσπάθειας προς αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων και καναλιών επικοινωνίας, υλοποιώντας έναν εκ των βασικών της στόχων, που αποτελεί η επιπλέον ανάδειξή της ως ιδανικός τουριστικός προορισμός στις ήδη συνεργαζόμενες αγορές, αλλά και η εδραίωσή της σε νέες, συμμετείχε για 2η συνεχόμενη χρονιά, σε συνεργασία πάντα με τους επιχειρηματίες του κλάδου, στην Διεθνή Τουριστική Έκθεση «FERIEN MESSE WIEN», που πραγματοποιήθηκε στην Βιέννη, της Αυστρίας, ενισχύοντας την προσπάθειά της για το άνοιγμα μιας νέας για την Περιφέρεια εξαιρετικά ενδιαφέρουσας αγοράς.
