Ελληνική Οικονομία
Θετικά έκλεισε το αίτημα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την αποζημίωση των συκοπαραγωγών της Βόρειας Εύβοιας, που επλήγησαν από τα ακραία καιρικά φαινόμενα «Daniel» και «Elias».
Ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς μια πιο ανθρώπινη και λειτουργική πόλη πραγματοποιήθηκε με την υπογραφή του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) του Δήμου Παλαιού Φαλήρου. Ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου, κ. Γιάννης Φωστηρόπουλος, συναντήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών, κ. Κωνσταντίνο Κυρανάκη, και υπέγραψαν από κοινού το Σχέδιο, που θέτει τις βάσεις για μια πόλη με πράσινο αποτύπωμα και βελτιωμένη ποιότητα ζωής.
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τρίτη 29 Απριλίου 2025, στον χώρο του αγροκτήματος αναγεννητικής γεωργίας «Σπόρος», στην περιοχή Κάτω Τρίτος Λέσβου, η 2η ενημερωτική δράση, που διοργάνωσε ο Αναπτυξιακός Οργανισμός ΜΥΤΙΛΗΝΗ Α.Ε., στο πλαίσιο υλοποίησης του Ευρωπαϊκού Έργου GOV4ALL.
Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων συμμετείχε και φέτος στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση της Κύπρου: «Travel Expo Cyprus 2025», η οποία ολοκληρώθηκε την Κυριακή 27 Απριλίου 2025, στη Λευκωσία, στους χώρους της Κρατικής Έκθεσης.
Υπογράφηκε το Μνημόνιο Συνεργασίας από την υπουργό Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη και τον Δήμαρχο Ηρακλείου Κρήτης κ. Αλέξη Καλοκαιρινό, το οποίο προβλέπει τη σύσταση και λειτουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (Destination Management & Marketing Organization-DMMO), παρουσία των βουλευτών Ηρακλείου κ.κ. Μάξιμου Σενετάκη και Κωνσταντίνου Κεφαλογιάννη, του Αντιδημάρχου Οικονομικών & Τουρισμού κ. Γιώργου Αγριμανάκη και του Αντιπροέδρου Δ.Ε.Ε.Ε.Π. της Νέας Δημοκρατίας Ηρακλείου Κρήτης κ. Κώστα Γιαννουλάκη, στην αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος», στη Λότζια.
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κοζάνης στην πρόσφατη τακτική του συνεδρίαση ενέκρινε ψήφισμα σχετικό με την επαναφορά των λεγόμενων 13ου και 14ου μισθού στον Δημόσιο Τομέα.
Εργασίες για τον καθαρισμό της άμμου, που κατά τη διάρκεια του χειμώνα λόγω των ισχυρών ανέμων κάλυψε δρόμους και πεζοδρόμια, είναι σε εξέλιξη στο παραλιακό μέτωπο του Δήμου Κατερίνης.
Προπαρασκευαστική συνάντηση εργασίας για τη διοργάνωση ετήσιου ή διετούς Διεθνούς Συνεδρίου στον Όλυμπο πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Προέδρου του Ε.Ο.Τ., κ. Άντζελας Γκερέκου, παρουσία του Αναπληρωτή Δήμαρχου Ελασσόνας κ. Δ. Καρανίκα, σε συνέχεια των ενεργειών, για την ανάδειξη του Ολύμπου ως εμβληματικού πυλώνα πολιτισμού, επιστημών και βιώσιμης ανάπτυξης.
