Παιδεία
Όλες οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Κατερίνης λίγο πριν από την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου είναι πανέτοιμες να υποδεχτούν με ασφάλεια μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Με τη δυναμική και ομολογουμένως εξαιρετική παρουσία της ελληνικής αποστολής, πραγματοποιήθηκε στο Dunakility της Ουγγαρίας το πρόγραμμα «Boat on the River», στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+. Η Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και Πολιτισμού συμμετείχε στο Πρόγραμμα Ανταλλαγής Νέων, με τους νέους του Δήμου Φυλής να εκπροσωπούν επάξια την Ελλάδα και να αλληλοεπιδρούν με νέους επτά ακόμη χωρών του Ευρωπαϊκού Προγράμματος.
Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίστηκαν όλο το καλοκαίρι οι εργασίες συντήρησης και βελτίωσης των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Ηλιούπολης, στο πλαίσιο του Προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης», ύψους 2,5 εκ. ευρώ, που περιλάμβαναν αντικατάσταση παλαιών κουφωμάτων, νέα δάπεδα, διαμορφώσεις και συντηρήσεις αύλειων χώρων, καθώς και διάφορες συντηρήσεις και μικροεπεμβάσεις ζημιών και φθορών.
Ένα πολύχρωμο και πανέμορφο σχολείο θα αντικρίσουν οι μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου στη Ζωφριά με την επιστροφή τους στα θρανία, αφού ο Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, κ. Γιάννης Κρεμύδας, φρόντισε γι’ αυτό κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Συνάντηση με τον εργολάβο ανάδοχο της ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε. για την αποκατάσταση των κτηριακών υποδομών των 1ου και 2ου Γυμνασίων Παιανίας είχε ο Δήμαρχος Παιανίας κ. Ισίδωρος Μάδης, παρουσία της επιβλέπουσας μηχανικού της ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε..
Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζεται η ανέγερση του νέου συγκροτήματος κτηρίων, που βρίσκεται στον χώρο του 3ου Δημοτικού Σχολείου Κορωπίου, το οποίο θα αναβαθμίσει αισθητά το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο για μαθητές και διδασκάλους.
Συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς οι παρεμβάσεις του Δήμου Χαλκιδέων και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με τα συνεργεία του Δήμου και των Σχολικών Επιτροπών να εργάζονται εντατικά, για την αναβάθμιση των κτηριακών μονάδων, τη συντήρηση, τον εξοπλισμό, τον καλλωπισμό και όλα όσα απαιτούνται, ώστε μαθητές και καθηγητές να επιστρέψουν με ασφάλεια τον Σεπτέμβριο.
Το πρώτο βήμα για την ανέγερση του νέου κτηρίου, που θα στεγάσει το 2ο Γυμνάσιο Λαγκαδά, πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 29 Αυγούστου 2023 με την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης έκτασης από τον Δήμο Λαγκαδά στις Κτηριακές Υποδομές Α.Ε..
