Ευρώπη
Την Τρίτη 28 Απριλίου 2026 οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας κ.κ. Ταμάρα Λογγινίδου και Αντώνης Μπέζος υποδέχθηκαν με ιδιαίτερη χαρά εκπαιδευτική αποστολή από την Τσεχία, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος κινητικότητας και κατάρτισης Erasmus+ (Job Shadowing), το οποίο υλοποιεί το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Νάουσας.
Με τη συμμετοχή εκπροσώπων από 40 συλλόγους αθλητισμού, πολιτισμού και ΑμεΑ του Παλαιού Φαλήρου πραγματοποιήθηκε στον Πολυχώρο του Δημαρχείου ενημερωτική παρουσίαση για την υποψηφιότητα της πόλης ως Ευρωπαϊκή Πόλη Αθλητισμού (ACES) για το 2027, σε μια σημαντική πρωτοβουλία, που αναδεικνύει τη βούληση του Δήμου να διεκδικήσει έναν διεθνώς αναγνωρισμένο θεσμό με ισχυρό αποτύπωμα.
Ο Δήμος Κοζάνης είχε την τιμή να υποδεχτεί στις 22 και 23 Απριλίου 2026 την αντιπροσωπεία της Σαμψούντας. Η επίσκεψη εντάσσεται στο Πρόγραμμα Μάθησης Αδελφοποίησης (Twinning Learning Program), στο πλαίσιο της Αποστολής Κλιματικά Ουδέτερες-Έξυπνες πόλεις (NetZeroCities).
Τη σημασία της δημιουργίας ειδικής χρηματοδοτικής γραμμής (credit line) για τον τουρισμό ανάδειξε η υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, κατά τη συνάντησή της με τον Ευρωπαίο Επίτροπο Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, κ. Απόστολο Τζιτζικώστα, στις Βρυξέλλες, υπογραμμίζοντας πως η θεσμική και χρηματοδοτική ενίσχυση του τομέα σε ευρωπαϊκό επίπεδο αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας, της ανθεκτικότητας και της βιώσιμης ανάπτυξης των ευρωπαϊκών προορισμών.
Ο Δήμος Κηφισιάς αποτελεί την έδρα του νέου Επίτιμου Προξενείου του Πριγκιπάτου του Μονακό, τα επίσημα εγκαίνια του οποίου πραγματοποιήθηκαν παρουσία της Αυτού Γαληνοτάτης Υψηλότητας Πρίγκιπα Αλβέρτο Β΄ του Μονακό σε μια λαμπρή τελετή, που πραγματοποιήθηκε στην Πλατεία Κεφαλαρίου.
Η ενίσχυση της ήδη στενής συνεργασίας για την προστασία των εξωτερικών συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά στη νέα συνάντηση, που είχε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης με τον Εκτελεστικό Διευθυντή του Frontex, κ. Χανς Λέιτενς (Hans Leijtens), παρουσία του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Τάξης, κ. Παναγιώτη Στάθη, και του Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ., Αντιστράτηγου κ. Δημητρίου Μάλλιου.
Στο Μιλάνο μετέβη ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιος Αγγελούδης, όπου πραγματοποίησε σειρά σημαντικών επαφών και υπέγραψε τη σύμβαση δωρεάς ύψους 1,5 εκ. ευρώ με το Ίδρυμα Gariwo για τη δημιουργία του «Κήπου των Δικαίων» στη Θεσσαλονίκη.
Σε ειδική τελετή, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 21 Απριλίου 2026, στο Δημαρχείο Αθηνών, απονεμήθηκε από τον Δήμαρχο Αθηναίων, κ. Χάρη Δούκα, το Μετάλλιο του Δήμου Αθηναίων στην Α.Γ.Υ. τον Πρίγκιπα Αλβέρτο Β΄ του Μονακό, σε ένδειξη αναγνώρισης της διαχρονικής προσφοράς του στην προστασία του περιβάλλοντος και της ενεργούς συμβολής του στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης και της διεθνούς συνεργασίας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
