ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Wednesday | 24 Ιουνίου 2026
Ανατολική Μακεδονία & Θράκη Κοινωνία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εθιμοτυπική Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κ. Corina Cretu στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Corina Cretu, συνοδευόμενη από τη Σύμβουλό της κ. Monica Ioan.
Εργασία Κοινωνία Στερεά Ελλάδα Τοπική Αυτοδιοίκηση

Εκπαίδευση εργαζομένων του Δήμου Χαλκιδέων για εργασίες σε ύψος

Δράσεις εκπαίδευσης του προσωπικού του σε πιστοποιημένα εκπαιδευτικά κέντρα πραγματοποιεί ο Δήμος Χαλκιδέων, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας, την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων και την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων για την ασφαλή εκτέλεση εργασιών υψηλής επικινδυνότητας.
Βιβλίο Θεσσαλία Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία και έντονο μουσικό χρώμα από την Παιδική Χορωδία Δήμου Ελασσόνας έγινε η παρουσίαση του βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή»

Με μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Ελασσόνας η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου: «Η Φανή χωρίς φωνή», της Συγγραφέα κ. Ελένης Τζιγκούρα, σε διοργάνωση του Δήμου Ελασσόνας.

Μαζικός και «νόστιμος» ο 18ος Διαγωνισμός Πιροσκί της Ευκαρπίας, υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς

Η ακαταμάχητη γεύση του πιροσκί, με την αφράτη γέμιση τυριού, έφερε και πάλι την Ευκαρπία Κιλκίς στο προσκήνιο της τοπικής γαστριμαργίας. Η πλατεία του χωριού βούλιαξε για ακόμη μία φορά από κόσμο με γνώριμους, αλλά και νέους επισκέπτες από την ευρύτερη περιοχή, να παίρνουν θέση δίπλα στα περίπτερα για να δοκιμάσουν το εκλεκτό ποντιακό έδεσμα και να ψηφίσουν στη συνέχεια τον καλύτερο παρασκευαστή.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου

Με εξαιρετική προσέλευση κοινού και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από κατοίκους και επισκέπτες του νησιού πραγματοποιήθηκε το 3ο Kefalonian Tratarisma-Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου Κεφαλονιάς, στον Θαλασσόμυλο Αργοστολίου.

Στο επίκεντρο των γεύσεων για τρίτη χρονιά οι σαρακατσάνικες πίτες στον Δήμο Κιλκίς

Η Ορχήστρα του κ. Γιώργου Μαλλιαχόβα έδωσε στη συνέχεια το παράγγελμα για την κορύφωση της γευστικής εμπειρίας με σαρακατσάνικους χορούς.«Οι Σαρακατσάνικες πίτες», ένα δρώμενο, που αποσκοπεί στην προβολή και διάδοση της πλούσιας πολιτιστικής και λαογραφικής κληρονομιάς των Σαρακατσαναίων, εντάχθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά στο...
Δυτική Ελλάδα Κοινωνία Μουσική Τοπική Αυτοδιοίκηση Υγεία

«ΦΩΣ και ΕΛΠΙΔΑ»: Δύο μοναδικές βραδιές μουσικής και προσφοράς για τη «Φλόγα» Ναυπάκτου

Για δύο ημέρες η μουσική συνάντησε την προσφορά σε έναν χώρο ιδιαίτερου συμβολισμού, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αγάπης και στήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειες, που δίνουν τη δική τους γενναία μάχη. Και οι δύο βραδιές ήταν αφιερωμένες στη μνήμη της μικρής Αναστασίας, που αγαπούσε τη μουσική. Η σκέψη της συνόδευσε κάθε νότα και έδωσε στη διοργάνωση ακόμη βαθύτερο νόημα: να σταθούμε όλοι μαζί, με αγάπη και πράξεις, δίπλα σε κάθε παιδί και κάθε οικογένεια, που χρειάζεται δύναμη και ελπίδα.Στις μουσικές βραδιές παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου...
Βόρειος Τομέας Παιδεία Τοπική Αυτοδιοίκηση

Άνοιξη και στα σχολεία της πόλης του Χαλανδρίου με κτηριακές παρεμβάσεις και όμορφες τοιχογραφίες

Τα έργα στα σχολεία της πόλης του Χαλανδρίου, πολλά από τα οποία δεν είχαν συντηρηθεί επί δεκαετίες, συνεχίζονται με εκτεταμένες κτηριακές παρεμβάσεις σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν, επίσης, την ενεργειακή αναβάθμιση 10 σχολικών συγκροτημάτων, αλλά και τη βελτίωση της προσβασιμότητας, με την εγκατάσταση ραμπών, χώρων υγιεινής ΑμεΑ, αλλά και ανελκυστήρων.

Επιπλέον, με τη δημιουργία τοιχογραφιών στους εξωτερικούς, αλλά και στους εσωτερικούς χώρους, τα σχολεία της πόλης άλλαξαν όψη.
Την περίοδο 2019 – 2023, έχουν υλοποιηθεί έργα ύψους 4.189.200 ευρώ στα 48 σχολεία του Χαλανδρίου.
Παρεμβάσεις που έγιναν το τελευταίο διάστημα
1ο Γυμνάσιο–1ο Λύκειο: Στο σχολικό συγκρότημα ολοκληρώθηκε πρόσφατα το έργο της ενεργειακής αναβάθμισης, με έργα στεγάνωσης και θερμομόνωσης, αντικατάσταση κουφωμάτων και αντικατάσταση λαμπτήρων με «LED».
Επίσης, πραγματοποιήθηκαν κτηριακές παρεμβάσεις και ελαιοχρωματισμοί στους εσωτερικούς και στους εξωτερικούς χώρους.
Την ανανεωμένη εικόνα του σχολικού συγκροτήματος συμπλήρωσαν τα δύο καταπληκτικά «graffiti», που φιλοτεχνήθηκαν στους εξωτερικούς τοίχους.
Στο 1ο Λύκειο, στο παλαιότερο της πόλης, οι Ολλανδοί καλλιτέχνες κ.κ. Michel Velt και Roos Vink, δημιούργησαν «Το δέντρο της σοφίας», με έμπνευση από τα δέντρα της νεραντζιάς, που αφθονούν γύρω από το σχολείο, αλλά και σε όλο το Χαλάνδρι.
Στο 1ο Γυμνάσιο, η Αργεντίνα ζωγράφος και εικαστικός, κ. Juana Page, δημιούργησε την τοιχογραφία: «The healer-Ο θεραπευτής», η οποία αναφέρεται στις υψηλές αναζητήσεις, που μπορούν να λειτουργήσουν θεραπευτικά για τη συνείδηση, η οποία απεικονίζεται με τις μορφές των πουλιών.
Στον δικό της πολύχρωμο μαγικό κόσμο, γύρω από το κίτρινο πουλί, που η ίδια είχε ζωγραφίσει σε προηγούμενο ταξίδι της από το Μπουένος Άιρες, «τα μπλε της ζωγραφιάς της έμπλεξαν με τα μπλε του ουρανού», όπως σχολίασε η αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας κ. Έλενα Χριστούλη.
Επίσης, το επόμενο διάστημα θα γίνουν εργασίες ανακαίνισης στον αύλειο χώρο του σχολικού συγκροτήματος και στα γήπεδα μπάσκετ.

3ο Δημοτικό
Ελαιοχρωματισμοί εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.

► 4ο Δημοτικό
Ολοκληρώθηκε το έργο της ενεργειακής αναβάθμισης. Υλοποιούνται ελαιοχρωματισμοί εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.

4ο-10ο Νηπιαγωγείο
Ολοκληρώθηκε το έργο της ενεργειακής αναβάθμισης. Έγιναν ελαιοχρωματισμοί εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.
Επίσης, ο ζωγράφος κ. Χρήστος Ρουμελιώτης θα δημιουργήσει και ένα καινούριο «graffiti» στο σχολείο.
14ο Νηπιαγωγείο
Δημιουργούνται χώροι υγιεινής ΑμεΑ.
11ο Δημοτικό
Δημιουργούνται χώροι υγιεινής ΑμεΑ και ανακατασκευάζονται τα γήπεδα άθλησης.
1ο Δημοτικό
Πλήρης ανακαίνιση των χώρων υγιεινής.
Ολοκληρώθηκε η ενεργειακή αναβάθμιση 10 σχολείων
Καλύτερη ενεργειακή απόδοση και συνθήκες θερμικής άνεσης για μαθητές και δασκάλους δημιουργήθηκαν σε 10 σχολεία της πόλης.
Με την αντικατάσταση των κουφωμάτων ολοκληρώθηκε το έργο της ενεργειακής αναβάθμισης στα 10 σχολεία της πόλης, ενώ τοποθετήθηκαν συνολικά κουφώματα 2.200 τ.μ..
Ακόμη, το προηγούμενο διάστημα ολοκληρώθηκαν:
► Έργα στεγάνωσης και θερμομόνωσης 4.733 τ.μ..
► Τοποθέτηση 1.634 λαμπτήρων τύπου «LED».

Το έργο ύψους 1.250.000 ευρώ, χρηματοδοτήθηκε εν μέρει από το Ε.Σ.Π.Α. και κατά 500.000 ευρώ από τον δημοτικό προϋπολογισμό, με στόχο την καλύτερη ενεργειακή απόδοση των κτηρίων και αφετέρου τη διαμόρφωση συνθηκών θερμικής άνεσης για τα παιδιά και τους δασκάλους τους.
Για τις καίριες αυτές ενεργειακές αναβαθμίσεις σε 10 σχολεία του Χαλανδρίου, η Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, κ. Έλενα Χριστούλη, ανέφερε πως: «Το έργο της ενεργειακής αναβάθμισης 10 σχολείων ήταν το πρώτο βήμα για την επίτευξη του τελικού στόχου: να καταστούν τα σχολεία της πόλης ενεργειακά αυτόνομα. Για τον σκοπό αυτόν ο Δήμος Χαλανδρίου έχει καταθέσει προς χρηματοδότηση πρόταση στο πρόγραμμα «Ηλέκτρα» για την ενεργειακή αναβάθμιση ακόμη 11 σχολείων και άλλη πρόταση για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και «net metering» σε τέσσερις Παιδικούς Σταθμούς και επτά σχολεία.».
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως η πρόταση για την ενεργειακή αναβάθμιση, στην οποία αναφέρθηκε η κ. Χριστούλη, αφορά στα ακόλουθα σχολεία:
• 1ο Δημοτικό & 1o Νηπιαγωγείο
• 2ο Δημοτικό & 2ο Νηπιαγωγείο
• 3ο, 6ο, 7ο -10ο, 9ο,11ο, 13ο & 14ο Δημοτικό
• 4ο Γυμνάσιο & 5ο ΓΕ.Λ.
Επίσης, η πρόταση για την εγκατάσταση των φωτοβολταϊκών και «net metering» αφορά στα παρακάτω κτήρια:
• 3ος, 4ος, 5ος και 6ος Παιδικός Σταθμός
• 5ο, 12ο & 16ο Δημοτικό
• 1ο & 6ο Γυμνάσιο
• 1ο & 6ο ΓΕ.Λ.
Επίσης, το προηγούμενο χρονικό διάστημα ολοκληρώθηκαν και δύο σημαντικά έργα για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στα σχολεία. Το πρώτο αφορούσε στην κατασκευή 28 ραμπών και 29 χώρων υγιεινής για άτομα με αναπηρία. Ήταν ύψους 285.000 ευρώ και χρηματοδοτήθηκε από ίδιους πόρους του Δήμου και από το πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ». Το δεύτερο αφορούσε στην εγκατάσταση ανελκυστήρων σε 8 σχολεία, προϋπολογισμού 260.400 ευρώ, το οποίο χρηματοδοτήθηκε κατά κύριο λόγο από το πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ» και δευτερευόντως από ίδιους πόρους του Δήμου.