Ο Δήμος Κατερίνης ενισχύει τον στόλο καθαριότητας με ένα σύγχρονο απορριμματοφόρο
Ένα ακόμη βήμα στον εκσυγχρονισμό της υπηρεσίας καθαριότητας κάνει ο Δήμος Κατερίνης, ενισχύοντας τον στόλο του με ένα νέο (δορυφορικό) απορριμματοφόρο. Το όχημα, που αποκτήθηκε με ιδίους πόρους, αναμένεται να βελτιώσει αισθητά την αποκομιδή απορριμμάτων, ιδιαίτερα σε στενούς δρόμους, και να αναβαθμίσει τις συνθήκες εργασίας του προσωπικού.
Στη διάρκεια αυτοψίας, που πραγματοποίησε την Τετάρτη 27 Αυγούστου 2025 στο δημοτικό αμαξοστάσιο με αφορμή την παραλαβή του απορριμματοφόρου οχήματος, ο Δήμαρχος Κατερίνης, κ. Ιωάννης Ντούμος, τόνισε πως η Δημοτική Αρχή συνεχίζει με σχέδιο και επιμονή την προσπάθεια ανανέωσης του στόλου.
«Προσθέτουμε ένα ακόμη όχημα τελευταίας τεχνολογίας, που θα αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για την καθαριότητα. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πολίτες σύγχρονες, αποτελεσματικές υπηρεσίες διαχείρισης απορριμμάτων.», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Κατερίνης, κ. Ιωάννης Ντούμος.
Επίσης, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, κ. Ηλίας Τάπρας, έκανε λόγο για μια συνολική στρατηγική αναβάθμισης της καθαριότητας και κάλεσε τους δημότες να είναι αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια. Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι τον Νοέμβριο αναμένεται η παραλαβή ενός ακόμη απορριμματοφόρου.
Ακόμη, ο Διευθυντής Καθαριότητας και Περιβάλλοντος, κ. Κώστας Κιτιξής, σημείωσε πως το νέο όχημα διαθέτει υπερκατασκευή για μηχανική και χειρωνακτική αποκομιδή, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία και ασφάλεια στους εργαζόμενους.
Το συνολικό κόστος και για τα δύο οχήματα ανέρχεται σε 234.360 ευρώ (με Φ.Π.Α.) και αποδεικνύει τη δέσμευση της Δημοτικής Αρχής για συνεχή επένδυση σε υποδομές και εξοπλισμό.

