Ετικέτα: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ
Ένα ακόμη βήμα στον εκσυγχρονισμό της υπηρεσίας καθαριότητας κάνει ο Δήμος Κατερίνης, ενισχύοντας τον στόλο του με ένα νέο (δορυφορικό) απορριμματοφόρο. Το όχημα, που αποκτήθηκε με ιδίους πόρους, αναμένεται να βελτιώσει αισθητά την αποκομιδή απορριμμάτων, ιδιαίτερα σε στενούς δρόμους, και να αναβαθμίσει τις συνθήκες εργασίας του προσωπικού.
