Συμμετοχή του Δημάρχου Θεσσαλονίκης στην Ολομέλεια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των Περιφερειών
Στην Ολομέλεια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των Περιφερειών, που διεξάγεται στις Βρυξέλλες, στις 2 και 3 Ιουλίου, συμμετέχει ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιος Αγγελούδης, θέτοντας τα τουριστικά ζητήματα της πόλης στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ατζέντας.
Κατά τη συζήτηση με θέμα τον βιώσιμο τουρισμό, στην οποία προσκεκλημένος ομιλητής ήταν ο Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού της Ε.Ε., κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιος Αγγελούδης, αναφέρθηκε στη σημαντική αύξηση της τουριστικής κίνησης, που καταγράφεται φέτος στην πόλη, υπογραμμίζοντας, ταυτόχρονα, την ανάγκη για μια νέα στρατηγική, που θα υπηρετεί την κοινωνική συνοχή και τη βιωσιμότητα.
«Αυτό που οφείλουμε να εξετάσουμε δεν είναι απλώς η αύξηση της επισκεψιμότητας, αλλά τι είδους τουρισμό θέλουμε για τις πόλεις μας.», σημείωσε ο κ. Αγγελούδης, προσθέτοντας πως: «Ο τουρισμός οφείλει να έχει περιβαλλοντικό αποτύπωμα, να στηρίζεται στην κοινωνική συνοχή και να μην επιβαρύνει τους κατοίκους και τις υποδομές.».

Επίσης, ο κ. Αγγελούδης τόνισε πως: «Ο τουρισμός δεν μπορεί να είναι αποκομμένος από τις τοπικές κοινωνίες.», και ζήτησε τη διαμόρφωση νέων ευρωπαϊκών πολιτικών και εργαλείων για:
-Τη ρύθμιση της βραχυχρόνιας μίσθωσης και τη στέγαση.
-Τη στήριξη ειδικών μορφών τουρισμού.
-Τη χρηματοδότηση δράσεων, που ενισχύουν τη βιωσιμότητα και την αεροπορική διασυνδεσιμότητα των πόλεων.
«Ο τουρισμός για εμάς είναι ευκαιρία για ανθεκτικότητα, για ισορροπημένη ανάπτυξη, για κοινωνική ένταξη. Δεν μπορεί να μετατραπεί σε απειλή για το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των κατοίκων.», αναφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αγγελούδης.
Η παρέμβαση του κ. Αγγελούδη στις εργασίες της Ολομέλειας ανάδειξε τη βούληση του Δήμου Θεσσαλονίκης να συμμετέχει ενεργά στον ευρωπαϊκό διάλογο για τις σύγχρονες προκλήσεις του αστικού τουρισμού και να διαμορφώσει πολιτικές, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών και στις προοπτικές της πόλης.

