Η Δημοτική Αρχή της Πάτρας τίμησε τη μνήμη του Ολοκαυτώματος των Σελλών από τα Γερμανικά στρατεύματα κατοχής
Τη μνήμη εκείνων, που θυσιάστηκαν στο Ολοκαύτωμα των Σελλών την 1η Ιανουαρίου 1944 από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής, τίμησαν ο Δήμος Πατρέων και η Τοπική Κοινότητα Σελλών, με εκδήλωση, που έγινε την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2025, στα Σελλά.
Αρχικά, τελέστηκε μνημόσυνο στον Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Σελλών και ακολούθησε κατάθεση στεφάνων στο μνημείο, που βρίσκεται στην πλατεία της κοινότητας.

Τη Δημοτική Αρχή εκπροσώπησε ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.Π., κ. Διονύσης Κλάδης, ο οποίος στον χαιρετισμό του ανάφερε πως: «Όπως κάθε χρόνο, τιμούμε τη μνήμη των πεσόντων αγωνιστών, εδώ στα Σελλά. Κάτοικοι του χωριού, αντάρτες του Ε.Α.Μ.-Ε.Λ.Α.Σ., εκείνο το πρωινό της 1ης Ιανουαρίου 1944 έγιναν θύματα μιας ακόμη θηριωδίας, ανάμεσα στις πολλές, που έγιναν στη χώρα μας.
Οι Γερμανοί, με τη βοήθεια ντόπιων ταγματασφαλιτών, έκαναν μπλόκο στο χωριό, σκότωσαν 10 άντρες και συνέχισαν καίγοντας αποθήκες και σπίτια, ενώ πήραν και αιχμαλώτους.
Οι λαοί, όμως, πάλεψαν ενάντια στον φασισμό και τον ναζισμό και νίκησαν.
Αυτό είναι ένα μεγάλο ιστορικό δίδαγμα, που δείχνει ότι οι λαοί έχουν τη δύναμη και όταν θέλουν μπορούν να βάλουν τέλος στη βαρβαρότητα του καπιταλισμού, στους πολέμους, στις κρίσεις, στην εκμετάλλευση, στη φτώχεια και στην ανεργία.
Σήμερα, βρίσκονται σε εξέλιξη ιμπεριαλιστικοί πόλεμοι στην Ουκρανία, στη Μέση Ανατολή, άλλες εστίες σε όλον τον κόσμο, και είναι σοβαροί οι κίνδυνοι γενίκευσης. Είναι η διαπάλη των ισχυρών κρατών, ανάμεσα στο ΝΑΤΟ, στη Ρωσία κ.ά., για το ποιος θα επικρατήσει, και οι λαοί είναι πάντα τα θύματα.
Η Δημοτική Αρχή της Πάτρας έχει σταθερή θέση δίπλα στον λαό, και παλεύει μαζί του για τις ανάγκες του, γι’ αυτό παλεύει και ενάντια στον πόλεμο και στην εμπλοκή της χώρας μας σε αυτόν. Οι στρατιωτικές μας δυνάμεις είναι για να υπερασπίζονται την εδαφική ακεραιότητα της χώρας μας και όχι τα σχέδια του ΝΑΤΟ.
Τιμούμε τη μνήμη των πεσόντων αγωνιστών, που αγωνίστηκαν για να μας παραδώσουν έναν καλύτερο κόσμο, συνεχίζοντας τον αγώνα σήμερα για να παραδώσουμε έναν καλύτερο κόσμο στα παιδιά μας.».

Αμέσως μετά, έγινε η κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο των Σελλών ως απόδοση τιμής στους εκτελεσθέντες: Γεώργιο Δ. Γιαχό από τα Σελλά, Ιωάννη Μ. Κωστόπουλο από τα Σελλά, Νικόλαο Χαρ. Χριστοδουλόπουλο από τα Σελλά, Θεοφάνη Κ. Γκοτσόπουλο από τον Μεγάλο Ποντιά, Σωτήρη Λεων. Σωτηρίου από τη Ζάχολη Κορινθίας, Βαγγέλη Β. Πανόπουλο από τον Άγιο Νικόλαο Αχαΐας, Ηλία Δ. Γκολφινόπουλο από την Ζάχολη Κορινθίας, Σπύρο Γ. Μαλεβή από το Λουτράκι Κορινθίας, Βασίλη Ροδόπουλο από τη Ζαχλωρού και Κωνσταντίνο Ν. Μπαστουνά, από το Αίγιο.

