Ετικέτα: ΤΙΜΗΘΗΚΕ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΕΛΛΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΚΑΤΟΧΗΣ
Τη μνήμη εκείνων, που θυσιάστηκαν στο Ολοκαύτωμα των Σελλών την 1η Ιανουαρίου 1944 από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής, τίμησαν ο Δήμος Πατρέων και η Τοπική Κοινότητα Σελλών, με εκδήλωση, που έγινε την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2025, στα Σελλά.
