Ξενάγηση των εθελοντών και των εθελοντριών Αλληλεγγύης της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής & Υγείας του Δήμου Γαλατσίου στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
Ξενάγηση των εθελοντών και των εθελοντριών Αλληλεγγύης της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής & Υγείας Δήμου Γαλατσίου στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (Ε.Μ.Σ.Τ.), πρώην ΦΙΞ, με θέμα: «Αν οι γυναίκες κυβερνούσαν τον κόσμο», στο πλαίσιο της ευγνωμοσύνης και της ηθικής αναγνώρισης της συνολικής προσφοράς τους.
Ο θεματικός αυτός κύκλος θέτει το υποθετικό ερώτημα: «Τι θα συνέβαινε αν η διακυβέρνηση του κόσμου είχε θηλυκά χαρακτηριστικά; Θα υπήρχε λιγότερη βία; Θα παρατηρούσαμε περισσότερη δικαιοσύνη στη διακυβέρνηση; Θα σήμαινε αυτό το τέλος των πολέμων και των ένοπλων συγκρούσεων και αδιεξόδων; Θα ήταν τα ανθρώπινα δικαιώματα σε καλύτερη μοίρα; Θα ήταν η οικονομική πολιτική πιο δίκαιη και με μεγαλύτερη μέριμνα για το περιβάλλον και τον κόσμο πέραν των ανθρώπων; Ή θα υπήρχε η ίδια εμμονή με το κέρδος, ανεξάρτητα από το ανθρώπινο και περιβαλλοντικό κόστος, και ο εγωιστικός ανθρωποκεντρισμός που μας έχει οδηγήσει στα σημερινά αδιέξοδα; Θα βλέπαμε περισσότερες συζητήσεις και συμβιβασμούς; Και, εντέλει, θα βιώναμε περισσότερη στοργή και ενσυναίσθηση στον κόσμο; Σε μια εποχή, που χαρακτηρίζεται από την πολιτική πόλωση και αυξημένες γεωπολιτικές εντάσεις, μοιάζει να είναι η κατάλληλη στιγμή να τεθεί αυτό το ερώτημα, αλλά και να αποκατασταθούν ανισότητες μέσα στην ίδια την κυρίαρχη Ιστορία της Τέχνης, που για χρόνια περιθωριοποίησε ή κατέστησε αόρατες τόσες γυναίκες δημιουργούς, πόσο μάλλον σε μια χώρα όπως την Ελλάδα, όπου, έως τώρα, δεν υπήρξε οργανωμένο φεμινιστικό κίνημα στα εικαστικά.».

Οι εθελοντές του Δήμου Γαλατσίου ξεναγήθηκαν στο Μουσείο, στο οποίο οι καλλιτέχνες παρουσίαζαν με ιδιαίτερη ευαισθησία έργα από γυναίκες δημιουργούς, με θέμα τη θέση της γυναίκας έως και σήμερα. Είναι μία έκθεση, που παρουσίαζε έργα με «σκληρή» ευαισθησία. Στην ξενάγηση συμμετείχε και η Αντιδήμαρχος της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου Γαλατσίου κ. Έφη Μπούρα-Πολυχρονοπούλου, η οποία ευχαρίστησε θερμά τους εθελοντές και τις εθελόντριες για τη συνεχή στήριξή τους στο έργο της Κοινωνικής Υπηρεσίας.

