Η Ένωση Συντακτών Επαρχιακού Τύπου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Αντιπροσωπεία της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου (Ε.Σ.Ε.Τ.), αποτελούμενη από τον Πρόεδρο κ. Γιώργο Κουλουρά και τον Αντιπρόεδρο κ. Παναγιώτη Καρβουνιάρη βρέθηκε στην πρόσφατη Συνεδρίαση της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στο Στρασβούργο.
Στο πλαίσιο των εργασιών της Ολομέλειας, τα μέλη της αντιπροσωπείας της Ε.Σ.Ε.Τ. πραγματοποίησαν συναντήσεις και επαφές με ευρωβουλευτές για ζητήματα που απασχολούν τον δημοσιογραφικό κλάδο.
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων μετέφεραν στους ευρωβουλευτές τις ανησυχίες και τις αγωνίες των Δημοσιογράφων της Περιφέρειας, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, και, ταυτόχρονα, ζήτησαν τη συνδρομή των ευρωβουλευτών για την επίλυσή τους.
Επίσης, συζήτησαν για τη συμβολή του δημοσιογράφου, που εργάζεται στην περιφέρεια για την ανάδειξη των ευρωπαϊκών θεμάτων, καθώς και για τις δράσεις, που μπορούν να πραγματοποιηθούν, ώστε να ενισχυθεί το ενδιαφέρον των πολιτών της περιφέρειας για τα ευρωπαϊκά θέματα.
Από την πλευρά των ευρωβουλευτών υπήρξε ενδιαφέρον και διάθεση συνεργασίας για την υλοποίηση δράσεων και την επίλυση των θεμάτων.








