Ετικέτα: ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ
Αντιπροσωπεία της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου (Ε.Σ.Ε.Τ.), αποτελούμενη από τον Πρόεδρο κ. Γιώργο Κουλουρά και τον Αντιπρόεδρο κ. Παναγιώτη Καρβουνιάρη βρέθηκε στην πρόσφατη Συνεδρίαση της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στο Στρασβούργο.
