Συνάντηση του Δημάρχου Φλώρινας με το προεδρείο της Γ.Ε.Ν.Ο.Π./Δ.Ε.Η.-Κ.Η.Ε.
Με το προεδρείο της Γ.Ε.Ν.Ο.Π./Δ.Ε.Η.-Κ.Η.Ε. συναντήθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης, με κύριο θέμα της συνάντησης την απολιγνιτοποίηση και την απόσυρση της λιγνιτικής μονάδας Α.Η.Σ. Μελίτης, καθώς και την αξιοποίηση του προσωπικού, ώστε να μην υπάρξει νέο κύμα ανεργίας.
Ο Δήμαρχος Φλώρινας, κ. Βασίλης Γιαννάκης, άκουσε με προσοχή τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς των μελών της Γ.Ε.Ν.Ο.Π. και ιδιαίτερα τα ζητήματα που προκύπτουν στην περιοχή από την απολιγνιτοποίηση.

Από την πλευρά του, ο κ. Γιαννάκης τόνισε για άλλη μια φορά το ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα, μέσα στο οποίο γίνεται η μετάβαση στη μετά λιγνίτη εποχή και τα προβλήματα ανεργίας, γήρανσης, μετανάστευσης και χαμηλής επιχειρηματικότητας της περιοχής. Όπως σημείωσε, απαιτείται ισχυρός συντονισμός, ώστε οι υπηρεσίες μετάβασης και μετεκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού με τη δημιουργία θέσεων εργασίας να συμπεριλάβουν όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.
Παράλληλα, δε, υπογράμμισε τη διάθεση της Δημοτικής Αρχής για στήριξη των εργαζομένων και όλων των κλάδων που πλήττονται από την απολιγνιτοποίηση, μέσω του Σχεδίου Δίκαιης Μετάβασης και την εξασφάλιση των απαραίτητων χρηματοδοτικών εργαλείων.

