Ετικέτα: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ Γ.Ε.Ν.Ο.Π./Δ.Ε.Η.-Κ.Η.Ε.
Με το προεδρείο της Γ.Ε.Ν.Ο.Π./Δ.Ε.Η.-Κ.Η.Ε. συναντήθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης, με κύριο θέμα της συνάντησης την απολιγνιτοποίηση και την απόσυρση της λιγνιτικής μονάδας Α.Η.Σ. Μελίτης, καθώς και την αξιοποίηση του προσωπικού, ώστε να μην υπάρξει νέο κύμα ανεργίας.
