Ένα «πράσινο» βιβλίο για μαθητές Δημοτικού από τον Δήμο Αθηναίων
Ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Χάρης Δούκας, επισκέφτηκε την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2024 το 8ο και το 106ο Δημοτικό σχολείο Αθηνών, και μοίρασε σε 200 μαθητές Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης ένα «πράσινο» βιβλίο για την περιβαλλοντική αγωγή και την εκπαίδευση. Πρόκειται για το παραμύθι, με τίτλο: «ΜΗ με κάνεις σκουπίδι!», που έγραψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Δ.Α.Ε.Μ., κ. Λάζαρος Καραούλης, με πρωταγωνιστές εννιά ανακυκλώσιμα υλικά.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Χάρης Δούκας, σημείωσε σχετικά πως: «Το «πράσινο» βιβλίο, που κρατούν τα παιδιά στα χέρια τους, έχει ως στόχο να τους δείξει πώς θα δώσουν νέα ζωή σε υλικά, που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους, και, συνήθως, καταλήγουν στο καλάθι των αχρήστων. Μέσα από την ιστορία, που θα διαβάσουν, θα κατανοήσουν πόσο σημαντική είναι η επαναχρησιμοποίηση και θα μάθουν πώς να ανακυκλώνουν σωστά, βρίσκοντας τους κατάλληλους κάδους στη γειτονιά τους. Με τη βοήθεια των μικρών πολιτών μας, η Αθήνα μπορεί να αλλάξει και να γίνει ακόμη πιο καθαρή και ανθρώπινη. Όλοι μαζί θα δημιουργήσουμε μια πράσινη και βιώσιμη πόλη.».



Επίσης, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Δια Βίου Μάθησης, κ. Πάρης Χαρλαύτης, δήλωσε πως: «Μέσα από καινοτόμες δράσεις και περιβαλλοντικά εργαστήρια προωθούμε τη βιώσιμη διατροφή και την ενεργό συμμετοχή των παιδιών στην προστασία του περιβάλλοντος.».
Από την πλευρά της, η Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, κ. Ρωξάνη Μπέη, υπογράμμισε πως: «Είναι εξαιρετικά σημαντικό τα παιδιά να μάθουν από μικρή ηλικία τις βασικές αρχές της ανακύκλωσης, ώστε να αναπτύξουν περιβαλλοντική συνείδηση και να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες του αύριο.».
Επιπλέον, ο συγγραφέας του παραμυθιού και Διευθύνων Σύμβουλος της Δ.Α.Ε.Μ., κ. Λάζαρος Καραούλης, εξέφρασε τη χαρά του για τη θετική ανταπόκριση των μαθητών, λέγοντας πως: «Η μαζική ανταπόκριση των παιδιών στην Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στις 5 Ιουνίου, αποτέλεσε έμπνευση για τη δημιουργία αυτού του «πράσινου» βιβλίου-παραμυθιού. Μέσα από τις σελίδες του, τα παιδιά θα μάθουν τις βασικές αρχές της ανακύκλωσης και θα κατανοήσουν τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος.».



Η δράση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας, που ξεκίνησε την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στις 5 Ιουνίου, με το σύνθημα: «Μη με κάνεις σκουπίδι! Ανακύκλωσε τώρα!». Μέχρι σήμερα, μαθήτριες και μαθητές της Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης Δημοτικού σε 15 σχολεία του Δήμου Αθηναίων έχουν παραλάβει το εκπαιδευτικό παραμύθι, ενώ στόχος είναι να φτάσει σε όλα τα δημοτικά σχολεία της Αθήνας.
Όσοι επιθυμούν να προμηθευτούν δωρεάν το «πράσινο» βιβλίο, μπορούν να επικοινωνήσουν με τη Δ.Α.Ε.Μ., στα τηλέφωνα: 214 4062700-89.
Πρωτοβουλία-Κείμενα-Copyright: κ. Λάζαρος Καραούλης, Διευθύνων Σύμβουλος Δ.Α.Ε.Μ. Α.Ε..
Σχεδιασμός: κ. Γεωργία Λάσκαρη.



