Ετικέτα: ΕΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Χάρης Δούκας, επισκέφτηκε την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2024 το 8ο και το 106ο Δημοτικό σχολείο Αθηνών, και μοίρασε σε 200 μαθητές Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης ένα «πράσινο» βιβλίο για την περιβαλλοντική αγωγή και την εκπαίδευση. Πρόκειται για το παραμύθι, με τίτλο: «ΜΗ με κάνεις σκουπίδι!», που έγραψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Δ.Α.Ε.Μ., κ. Λάζαρος Καραούλης, με πρωταγωνιστές εννιά ανακυκλώσιμα υλικά.
