Εκατοντάδες παιδιά κατέκλυσαν την πλατεία Κοραή στην 4η Γιορτή Ανακύκλωσης του Δήμου Πειραιά
Με τη συμμετοχή εκατοντάδων μαθητών των σχολείων του Πειραιά, μικρών επισκεπτών και γονέων πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2024, στην πλατεία Κοραή, η 4η Γιορτή Ανακύκλωσης του Δήμου Πειραιά, παρουσία του Δημάρχου Πειραιά κ. Γιάννη Μώραλη και του αρμόδιου Αντιδημάρχου κ. Παναγιώτη Ρέππα.
Μικροί και μεγάλοι ανακάλυψαν τα μυστικά της ανακύκλωσης και τους σημαντικούς λόγους για τους οποίους πρέπει να δίνουμε μια «δεύτερη ζωή» σε υλικά όπως: το γυαλί, το πλαστικό, το αλουμίνιο, το χαρτί ή τα παλιά ρούχα, μέσα από πληθώρα διαδραστικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και ειδικών κατασκευών.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, οι μαθήτριες και οι μαθητές δημοτικών σχολείων του Πειραιά, είχαν την ευκαιρία να παίξουν εκπαιδευτικά παιχνίδια με θέμα την ανακύκλωση, όπως: το Χωριό της Ανακύκλωσης, οι Μικροί Κηπουροί, Παίζω για να μάθω (Ρουκ Ζουκ game), Φιδάκι Ανακύκλωσης, VR Class και Survivor Game Ανακύκλωσης. Παράλληλα, διασκέδασαν με φουσκωτά παιχνίδια, πύργο αναρρίχησης και face painting, στον ρυθμό της μουσικής από DJ και παρακολούθησαν παράσταση με μαριονέτες, με θέμα την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος.

Την 4η Γιορτή Ανακύκλωσης του Δήμου Πειραιά παρουσίασε ο δημοφιλής παρουσιαστής κ. Δημήτρης Ουγγαρέζος, ο οποίος μετέφερε σε μικρούς και μεγάλους το μήνυμα της ανακύκλωσης.

Στο τέλος της γιορτής, προσφέρθηκαν στα παιδιά 40 τάμπλετ, ένα σε κάθε μαθητή από τα σχολεία που διακρίθηκαν στη συγγραφή παραμυθιού, με θέμα την ανακύκλωση, κατά την περυσινή χρονιά.
Επίσης, βραβεύτηκαν τα τρία πρώτα δημοτικά σχολεία του Δήμου Πειραιά, 40ο, 26ο και 30ο, που κέρδισαν στο Σχολικό Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης την προηγούμενη χρονιά, στα οποία δόθηκαν δωροεπιταγές για τις ανάγκες των σχολείων. Στο 40ο σχολείο δόθηκε επιταγή 600 ευρώ, καθώς και ένας 3D printer εκτυπωτής. Στο 26ο δόθηκε επιταγή 400 ευρώ και στο 30ο σχολείο επιταγή 300 ευρώ.



Επιπλέον, στη γιορτή κληρώθηκαν και προσφέρθηκαν 15 «smart watches» και 15 «action cameras» στους τυχερούς, που ανακύκλωσαν όλη την ημέρα.
Ακόμη, αξίζει να σημειωθεί πως φέτος, όπως και πέρυσι, η Γιορτή Ανακύκλωσης είχε έναν σπουδαίο φιλανθρωπικό σκοπό. Στον χώρο της εκδήλωσης υπήρχε κουτί συγκέντρωσης χρημάτων για την υποστήριξη του 10χρονου Γιάννη Κορολόγου, στη δύσκολη μάχη που δίνει για τη ζωή του.
Επίσης, ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Γιάννης Μώραλης, ο οποίος μαζί με τον γιο του Πέτρο συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά παιχνίδια, τόνισε σε σχετική δήλωσή του πως: «Είναι μεγάλη χαρά να βλέπουμε εκατοντάδες παιδιά με τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στην 4η Γιορτή Ανακύκλωσης του δήμου μας. Η ανακύκλωση είναι πολύ σημαντική για την κυκλική οικονομία, με πολλαπλά οφέλη για το περιβάλλον. Τα παιδιά της πόλης μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς συμμετέχουν σε δράσεις, που αφορούν στην ανακύκλωση και στην καθαριότητα, και γνωρίζουν πλέον πόσο σημαντικό είναι να προστατεύουμε το περιβάλλον. Με αυτόν τον τρόπο καλλιεργούν αυτή τη στάση ζωής, ανακυκλώνουν και σκέφτονται το γενικό και για το ατομικό καλό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Αντιδήμαρχο Παναγιώτη Ρέππα και το επιτελείο του για την επιτυχημένη διοργάνωση της 4ης Γιορτής Ανακύκλωσης. Να ευχαριστήσω, επίσης, τους Πειραιώτες και τους επισκέπτες της πόλης μας, οι οποίοι έδειξαν εμπράκτως την αλληλεγγύη τους, στηρίζοντας για ακόμη μια χρονιά τον μικρό μας φίλο Γιάννη Κορολόγο, στη μάχη που δίνει για τη ζωή του.».

Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, κ. Παναγιώτης Ρέππας, δήλωσε πως: «Βασική μας προτεραιότητα είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών, αλλά και των γονιών, σε ό,τι αφορά στην ανακύκλωση και στα οφέλη της για το περιβάλλον, τον δημόσιο χώρο και την ποιότητα ζωής. Κάθε χρόνο ενημερώνουμε τα σχολεία με διάφορες δράσεις, όπως το Σχολικό Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης και το παραμύθι: «Το μαγαζάκι της κυρίας Καθαρούλας», διότι θεωρούμε ότι είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε με ποιον τρόπο ανακυκλώνουμε και ποια είναι τα οφέλη της ανακύκλωσης, και στη συνέχεια με τα μέσα που διαθέτει ο δήμος προς τους πολίτες να μπορέσουμε να ανακυκλώνουμε και να αυξήσουμε τα ποσοστά μας.».



Τέλος, στην 4η Γιορτή Ανακύκλωσης του Δήμου Πειραιά παραβρέθηκαν Αντιδήμαρχοι, Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι, Πρόεδροι Δημοτικών Κοινοτήτων, Κοινοτικοί Σύμβουλοι και πλήθος κόσμου.

