Στο Δημαρχείο Χανίων ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Στέφανος Γκίκας
Τον υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Στέφανο Γκίκα, υποδέχτηκε τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024 στο Δημαρχείο Χανίων ο Δήμαρχος Χανίων κ. Παναγιώτης Σημανδηράκης, μαζί με τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μανώλη Καραγιαννάκη, τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κ. Μανώλη Κοτσιφάκη και τους Αντιδημάρχους Οικονομικών και Ψηφιακής Πολιτικής κ.κ. Τάσο Αλόγλου και Καθαριότητας Περιβάλλοντος και Πρασίνου κ. Μιχάλη Τσουπάκη, ενώ κατά τη διάρκεια της συνάντησης το παρών έδωσε η βουλευτής Χανίων κ. Σέβη Βολουδάκη, καθώς και εκπρόσωποι άλλων βουλευτών του νομού.
Σε δηλώσεις τους, που ακολούθησαν, ο Δήμαρχος Χανίων, κ. Παναγιώτης Σημανδηράκης, καλωσορίζοντας τον κ. Γκίκα στα Χανιά, σημείωσε μεταξύ άλλων πως: «Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε εδώ, στο Δημαρχείο Χανίων, τον υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γκίκα, του οποίου οι γνώσεις όσο και η διάθεσή του να συνδράμει στα θέματα που αφορούν στη λειτουργία του Δήμου Χανίων και, κυρίως, του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, αποτυπώθηκαν στη συζήτηση. Αναφερθήκαμε, φυσικά, και στον συνολικό σχεδιασμό, που υπάρχει από τη μεριά της κυβέρνησης και του Υπουργείου Ναυτιλίας, για την ενθάρρυνση της δημιουργίας ενός δικτύου μαρίνων στην κατεύθυνση ενίσχυσης του τουρισμού της θάλασσας. Το επόμενο διάστημα θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας, ώστε αυτοί οι σχεδιασμοί να μπουν με ένταση στο κομμάτι της υλοποίησης.».

Από τη μεριά, του ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Στέφανος Γκίκας, ανάφερε πως: «Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο για την ιδιαίτερα εποικοδομητική συνάντηση που είχαμε. Αναφερθήκαμε σε διάφορα ζητήματα, που αφορούν στην ανάπτυξη του τομέα του θαλάσσιου τουρισμού, αλλά και σε θέματα που άπτονται στο κομμάτι της διαχείρισης του μεταναστευτικού ζητήματος στον Νομό. Θα είμαι αρωγός στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων και των δυνατοτήτων μου σε ό,τι πρόγραμμα υπάρχει για την περαιτέρω ανάπτυξη των θαλάσσιων υποδομών στο νησί, αλλά και στις υποδομές του θαλάσσιου τουρισμού.».

Επίσης, κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, κ. Μανώλης Κοτσιφάκης, ενημέρωσε τον υφυπουργό τόσο για τα ζητήματα που απασχολούν το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, όπως η υποστελέχωση, όσο και για τον σχεδιασμό της Δημοτικής Αρχής για τη δημιουργία μαρίνας στην περιοχή της Νέας Χώρας, που όπως σχολίασε ο κ. Γκίκας: «Πρόκειται για μια ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση, που θα τύχει μεγάλης προσέλκυσης από επενδυτές.».
