Ετικέτα: ΕΟΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τον υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Στέφανο Γκίκα, υποδέχτηκε τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024 στο Δημαρχείο Χανίων ο Δήμαρχος Χανίων κ. Παναγιώτης Σημανδηράκης, μαζί με τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μανώλη Καραγιαννάκη, τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κ. Μανώλη Κοτσιφάκη και τους Αντιδημάρχους Οικονομικών και Ψηφιακής Πολιτικής κ.κ. Τάσο Αλόγλου και Καθαριότητας Περιβάλλοντος και Πρασίνου κ. Μιχάλη Τσουπάκη, ενώ κατά τη διάρκεια της συνάντησης το παρών έδωσε η βουλευτής Χανίων κ. Σέβη Βολουδάκη, καθώς και εκπρόσωποι άλλων βουλευτών του νομού.
