Σύσκεψη στον Δήμο Περιστερίου για την αναβάθμιση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και Πρόληψης
Με πρωτοβουλία του Δημάρχου Περιστερίου, κ. Ανδρέα Π. Παχατουρίδη, ο Αντιδήμαρχος Υγείας, κ. Γεώργιος Μπεκιάρης, συγκάλεσε σύσκεψη με τις Διοικούσες Επιτροπές των Κέντρων Υγείας του Δήμου Περιστερίου, που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχιακό Μέγαρο.
Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν οι Πρόεδροι των Επιτροπών κ.κ. Ιωάννης Καλαντώνης και Λινάρδος Καλαμοτουσάκης, οι Επιστημονικοί Διευθυντές κ.κ. Παναγιώτης Παπαδάτος και Γεωργία Μανιάτη, καθώς και η Εκπρόσωπος του Δήμου Παρασκευή Αρσενοπούλου-Κιαγιά (Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Υγείας).
Σκοπός της συνάντησης ήταν η αξιολόγηση του επιτελούμενου έργου, η καταγραφή των υφιστάμενων αναγκών σε προσωπικό και υλικοτεχνικές υποδομές και ο καλύτερος συντονισμός της λειτουργίας των Κέντρων Υγείας, με στόχο την επαρκή περίθαλψη των πολιτών.
Οι σκέψεις και οι ουσιαστικές προτάσεις των συμμετεχόντων καταγράφηκαν και θα μεταφερθούν στη Διοίκηση της 2ης Δ.Υ.ΠΕ. και το Υπουργείο Υγείας, αφενός για ενημέρωση και αφετέρου για τη λήψη των αποφάσεων, που είναι απαραίτητες, για να βελτιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και Πρόληψης.
