Ετικέτα: ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ
Με πρωτοβουλία του Δημάρχου Περιστερίου, κ. Ανδρέα Π. Παχατουρίδη, ο Αντιδήμαρχος Υγείας, κ. Γεώργιος Μπεκιάρης, συγκάλεσε σύσκεψη με τις Διοικούσες Επιτροπές των Κέντρων Υγείας του Δήμου Περιστερίου, που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχιακό Μέγαρο.
