Έναρξη συνεργασίας του Δήμου Κατερίνης με το 4ο Περιφερειακό Τμήμα του Ο.Ε.Ε. για τον αναπτυξιακό σχεδιασμό του
Ουσιαστική και με ξεχωριστό ενδιαφέρον ήταν η συνάντηση, που πραγματοποίησε στο Γραφείο του ο Δήμαρχος Κατερίνης, κ. Γιάννης Ντούμος, με αιρετά μέλη του 4ου Περιφερειακού Τμήματος Κεντροδυτικής Μακεδονίας (Πιερία-Πέλλα-Ημαθία) του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (Ο.Ε.Ε.), εγκαινιάζοντας ουσιαστικά τη στενότερη συνεργασία του Δήμου Κατερίνης με το Οικονομικό Επιμελητήριο, ύστερα από την πρόσκληση του Δημάρχου για ενεργό συμμετοχή του 4ου Περιφερειακού Τμήματος στον αναπτυξιακό σχεδιασμό του Δήμου.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Πρόεδρος του 4ου Περιφερειακού Τμήματος και μέλος της Συνέλευσης των Αντιπροσώπων του Ο.Ε.Ε. κ. Βασίλης Λιμπανοβνός, ο Αντιπρόεδρος κ. Ιωάννης Μάραμις Χαρλάν, το μέλος του Δ.Σ., μέλος της Συνέλευσης των Αντιπροσώπων και μέλος του Πειθαρχικού του Ο.Ε.Ε. κ. Κωνσταντίνος Κιτιξής και το μέλος της Συνέλευσης των Αντιπροσώπων του Ο.Ε.Ε. κ. Ευθύμιος Τσίρκος, που είναι και Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης. Επίσης, συμμετείχαν οι Ειδικοί Συνεργάτες του Δημάρχου κ.κ. Χαράλαμπος Φωκαΐδης και Θεόδωρος Τόνας.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Δήμαρχος Κατερίνης, κ. Ιωάννης Ντούμος, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα ύπαρξης και λειτουργίας του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας και των κατά τόπους Τμημάτων του ως Συμβουλευτικών Οργάνων της Κεντρικής Διοίκησης, αλλά και της Αυτοδιοίκησης, ζήτησε από τη Διοίκηση του τοπικού Περιφερειακού Τμήματος να προωθηθεί μια στενότερη, συστηματικότερη και πιο ουσιαστική συνεργασία με τον Δήμο Κατερίνης.
Συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος παρουσίασε τον αναπτυξιακό σχεδιασμό του Δήμου και τις πολλές δυνατότητες που υπάρχουν για άμεση συνεργασία με το Οικονομικό Επιμελητήριο, όπως η εκπόνηση μελετών, η ενεργός συμμετοχή Οικονομολόγων σε νέες Επιτροπές, που θα δημιουργηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα, καθώς και ο σχεδιασμός επιμορφωτικών σεμιναρίων για υπαλλήλους-Οικονομολόγους του Δήμου Κατερίνης.
Ειδικότερα, ζήτησε από τους εκπροσώπους του Οικονομικού Επιμελητηρίου να συμμετέχουν στην Επιτροπή Διαβούλευσης για να παρουσιάζουν τις απόψεις του και εξέφρασε την πεποίθηση πως μπορεί να συνεχιστεί ακόμη πιο ουσιαστικά αυτή η καλή συνεργασία με τον Δήμο για όλα τα οικονομικά ζητήματα, που το Οικονομικό Επιμελητήριο μπορεί να συμβάλλει θετικά με προτάσεις και ιδέες.
Από την πλευρά της, η Διοίκηση του 4ου Περιφερειακού Τμήματος του Ο.Ε.Ε. ευχήθηκε στον κ. Ντούμο μία επιτυχημένη και δημιουργική θητεία και τον ευχαρίστησε για την καλή του διάθεση, με στόχο τη μεταξύ τους ουσιαστική συνεργασία, και με χαρά αποδέχθηκε την πρόσκλησή του για ενεργό συμμετοχή σε Δημοτικές Επιτροπές, με σκοπό την παροχή προτάσεων και οικονομικών συμβουλών για την αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη λειτουργία του Δήμου Κατερίνης στις εκάστοτε δημοσιονομικές συνθήκες.
Ακόμη, μετά από την ολοκλήρωση της συζήτησης, τόσο ο Δήμαρχος Κατερίνης όσο και η Διοίκηση του 4ου Περιφερειακού Τμήματος Κεντροδυτικής Μακεδονίας του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας δήλωσαν πως αυτή η συνάντηση είχε ξεχωριστό ενδιαφέρον, επειδή απέφερε ένα άτυπο, αλλά ουσιαστικό πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ τους.
