Εκδήλωση μνήμης στην Πάτρα για το Ολοκαύτωμα των Σελλών από τους Γερμανούς κατακτητές
Ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Πρασίνου κ. Τάκης Πετρόπουλος εκπροσώπησε τη Δημοτική Αρχή της Πάτρας στην εκδήλωση μνήμης, που διοργάνωσαν σήμερα το πρωί στα Σελλά, Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2024, ο Δήμος Πατρέων και η Κοινότητα Σελλών για τους πεσόντες στο ολοκαύτωμα από την επιδρομή των γερμανικών στρατευμάτων κατοχής στο χωριό, την 1η Ιανουαρίου 1044.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο Πρόεδρος της Κοινότητας Σελλών κ. Δημήτρης Αγγελόπουλος, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι της Περιφέρειας, εκπρόσωποι κομμάτων και πολλοί δημότες, οι οποίοι τίμησαν τη μνήμη των δέκα πατριωτών: Γεώργιου Δημ. Γιάχου, Ιωάννη Μιχ. Κωστόπουλου, Νικόλαου Χαρ. Χριστοδουλόπουλου, Θεοφάνη Κωνσταντίνου Γκοτσόπουλου, Σωτήρη Λεων. Σωτηρίου, Βαγγέλη Βασιλ. Πανόπουλου, Ηλία Δημ. Γκολφινόπουλου, Σπύρου Γεωρ. Μαλεβή, Βασίλη Ροδόπουλου και Κωνσταντίνου Νικ. Μπαστούνα, που έπεσαν από τα πυρά των ναζί.

Μετά από την κατάθεση στεφάνων και την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, ο Αντιδήμαρχος, κ. Τάκης Πετρόπουλος, ανέφερε σε σχετική δήλωσή του πως: «Ογδόντα χρόνια μετά τη θηριωδία των Γερμανών κατακτητών και των συνεργατών τους ντόπιων ταγματασφαλιστών σε αυτό εδώ το χωριό, που το αιματοκύλησαν μέρα πρωτοχρονιάς εκτελώντας δέκα άνδρες και σπέρνοντας την τρομοκρατία οι θρασύδειλοι ναζιστές, καίγοντας σπίτια και αποθήκες και αιχμαλωτίζοντας ακόμη και γυναικόπαιδα, η μνήμη δεν έχει ξεθωριάσει και πρέπει να μεταλαμπαδεύεται στις νεότερες γενιές για να μην ξεθωριάσει ποτέ, γιατί λαός χωρίς μνήμη είναι λαός χωρίς μέλλον. Με μεγάλη συγκίνηση και υπερηφάνεια βρίσκομαι σήμερα εδώ ως εκπρόσωπος του Δημάρχου Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, και της Δημοτικής Αρχής, για να αποτίνω τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους δολοφονημένους στα Σελλά και σε όλους τους αγωνιστές, που θυσιάστηκαν για την απελευθέρωση της χώρας μας από τους ναζί.
Οι λαοί δεν έχουν να χωρίσουν τίποτε μεταξύ τους, δεν θέλουν τους πολέμους, που συνεχίζονται και σήμερα για να εξυπηρετήσουν γεωστρατηγικά και οικονομικά συμφέροντα, όπως στην Ουκρανία και στην Παλαιστίνη. Οι λαοί θέλουν ειρήνη, φιλία, αλληλεγγύη και συνεργασία μεταξύ τους, θέλουν προκοπή, θέλουν να ικανοποιούνται όλες οι σύγχρονες ανάγκες τους, και στις επάλξεις αυτού του ύψιστου αγώνα θα παραμείνουμε ανυποχώρητοι μέχρι τέλους. Τιμή και δόξα στους δέκα δολοφονημένους στα Σελλά την Πρωτοχρονιά του 1944 και σε όλους τους αγωνιστές.».


