Ετικέτα: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΣΕΛΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ
Ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Πρασίνου κ. Τάκης Πετρόπουλος εκπροσώπησε τη Δημοτική Αρχή της Πάτρας στην εκδήλωση μνήμης, που διοργάνωσαν σήμερα το πρωί στα Σελλά, Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2024, ο Δήμος Πατρέων και η Κοινότητα Σελλών για τους πεσόντες στο ολοκαύτωμα από την επιδρομή των γερμανικών στρατευμάτων κατοχής στο χωριό, την 1η Ιανουαρίου 1044.
