Για τον σημαντικό ρόλο των ιατρών εργασίας στη δημόσια υγεία μίλησε ο Πρόεδρος του Ι.Σ.Α. στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιατρικής Εργασίας & Περιβάλλοντος
Τον σημαντικό ρόλο των ιατρών εργασίας στη διασφάλιση της δημόσιας υγείας τόνισε ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (Ι.Σ.Α.) κ. Γιώργος Πατούλης, στο πλαίσιο του χαιρετισμού του στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιατρικής της Εργασίας και του Περιβάλλοντος, που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Ιατρικής Εργασίας και Περιβάλλοντος, που ξεκίνησε χθες Παρασκευή 24 Νοεμβρίου και θα ολοκληρωθεί αύριο Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2023.

Αναλυτικότερα, ο Πρόεδρος του Ι.Σ.Α. και Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Γιώργος Πατούλης, ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Η Υγεία και Ασφάλεια στην εργασία αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της Δημόσιας Υγείας», συνεχάρη την Πρόεδρο κ. Ευγενία Πανταζή, για την υψηλού επιπέδου διοργάνωση, καθώς και την Ελληνική Εταιρεία Ιατρικής Εργασίας και Περιβάλλοντος για τη δυναμική και μακρόχρονη δράση της στα ζητήματα που αφορούν στην Υγεία και στην Ασφάλεια των εργαζομένων, και ακόμη επισήμανε πως: «Οι προκλήσεις της ειδικότητας του γιατρού εργασίας διαρκώς μεγαλώνουν.», προσθέτοντας πως: «Η πανδημία άλλαξε τον τρόπο που η κοινή γνώμη και οι κυβερνήσεις βλέπουν πλέον τα θέματα Δημόσιάς Υγείας και ανέδειξε τον σημαντικό ρόλο της ασφάλειας και υγιεινής στον χώρο εργασίας. Οι Έλληνες Γιατροί Εργασίας εύχομαι να διατηρήσουν την ετοιμότητα, την ανθεκτικότητα, την αφοσίωση στην υγεία του εργαζόμενου, καθώς και τη συνεχή ενημέρωση για την επιστημονική γνώση, που αποδεικνύεται κρίσιμη για τη Δημόσια Υγεία.».

